  • 1. Data: 2016-08-08 18:12:14
    Temat: upoważnienia w umowie najmu
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy najemca lokalu opłacający media w tymże ma prawo dostępu do
    informacji u dostawców mediów w zakresie uiszczanych opłat (np.
    pozyskanie informacji o tym, czy uregulował wszystkie należności,
    saldzie konta itp.) na podstawie samej umowy najmu okazywanej u dostawcy
    czy też potrzebne są do tego osobne upoważnienia od wynajmującego do
    uzyskania takich informacji?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-08-08 18:26:59
    Temat: Re: upoważnienia w umowie najmu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-08-16 o 18:12, JaceK pisze:
> [...]
    > saldzie konta itp.) na podstawie samej umowy najmu okazywanej u dostawcy
    > czy też potrzebne są do tego osobne upoważnienia od wynajmującego do

    Rachunek może opłacić każdy, zaś do danych dostęp ma tylko kontrahent,
    zatem w mojej ocenie konieczne jest upoważnienie.