    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Date: Mon, 22 Dec 2008 18:50:09 +0100

    Z federacji konsumentów:
    "Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące zakazu
    wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w takich
    przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na przechowanie
    rzeczy klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz lub
    przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w ramach
    ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki regulamin obowiązuje
    osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada, pozostaje przyjść
    do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję. "

    Zgadzacie się z tym? Czy ochrona może mnie nie wpuścić z plecakiem na
    tern sklepu? Co jeżeli się nie zgadzam, żeby odłożyć moją własność do
    (np.) słabo strzeżonego depozytu, ale nadal chcę wejść na teren sklepu?

    Czy regulamin sklepu lub nakaz ochroniarza może mnie do tego zmusić?

    pozdrawiam.
    PlaMa