  • 11. Data: 2006-01-17 12:05:03
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny w razie niedostatku
    Od: nocogito <n...@o...pl>

    Zatem najlepszym rozwiązaniem jest rozwód z orzeknięciem o winie?

    Ariel

  • 12. Data: 2006-01-17 12:21:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A książkę może napisać?
    > Takie samo dobre pytanie jak twoje.

    chodzi o zabezpieczenie, weksel mialby na celu wymuszenie na osobie ktora
    uzyskala alimenty do zaplaty kwoty do wysokosci tych alimentow na rzecz
    osoby od ktorej te alimenty zostaly zasądzone.

    P.

  • 13. Data: 2006-01-17 12:48:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > chodzi o zabezpieczenie, weksel mialby na celu wymuszenie na osobie ktora
    > uzyskala alimenty do zaplaty kwoty do wysokosci tych alimentow na rzecz
    > osoby od ktorej te alimenty zostaly zasądzone.

    Pomijam już kto by sie na coś tak głupiego zgodził.
    Ale bez ewentualnego indosu na rzecz osoby trzeciej zobowianie wekslowe,
    dałoby sie podważyć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 14. Data: 2006-01-17 12:57:09
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > zatem nie truj mi, oszolomie, ze nie moge tego zrobic
    > a to czy bedziesz mogl z tego skorzystac - to juz nie moja sprawa.
    > zrozumiales?

    Johnsonowi chodzilo, ze nie mozna się zrzec praw niezbywalnych- podobnie jak
    dobr osobistych. Oswiadczenie woli czy tez dzialanie, a dokladniej jego brak
    nie wyklucza mozliwosci dzialania pozniej. A obowiazek alimentacyjny od
    malzonka uznanego wylacznie winnym to w moim przekonaniu prawo niezbywalne.

    Pozdrawiam Maver

  • 15. Data: 2006-01-17 13:04:34
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    od
    > malzonka uznanego wylacznie winnym to w moim przekonaniu prawo

    jasne. liczylem jednak, ze sam to wyartykuluje, a nie przez swojego
    adwokata :>

    --
    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2006-01-17 18:50:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ape wrote:
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > zobowiazuje sie, ze nie bede wystepowal w przyszlosci o alimenty od
    > ciebie! :-)))
    > i co, nie moglem tego zrobic?
    > ktos mi tego zabronil?
    > moze pojde za to siedziec?

    ale w ten sposob nie zamykasz sobie drogi, do zmiany zdania za 5 minut.

  • 17. Data: 2006-01-17 18:52:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ape wrote:

    > jasne. liczylem jednak, ze sam to wyartykuluje, a nie przez swojego
    > adwokata :>

    cos ty taki nerwowy.
    wpadasz z nienacka, rzucasz glupim przykladem, kiedy wszyscy wiedza o co
    chodzi, a potem drzesz japę.

  • 18. Data: 2006-01-17 18:53:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    > uzyskala alimenty do zaplaty kwoty do wysokosci tych alimentow na rzecz
    > osoby od ktorej te alimenty zostaly zasądzone.

    ot, taki Lepper, jakby ktos probowal wystapic z partii.

  • 19. Data: 2006-01-18 06:11:24
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dqjee7$223$3@inews.gazeta.pl...

    > cos ty taki nerwowy.
    > wpadasz z nienacka, rzucasz glupim przykladem, kiedy wszyscy wiedza o
    co
    > chodzi, a potem drzesz japę.

    chwilowo nie dre, wiec mozesz wygramolic sie zza kanapy:>

    --
    pozdro
    ape

  • 20. Data: 2006-01-18 06:14:11
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dqjeag$223$2@inews.gazeta.pl...

    > ale w ten sposob nie zamykasz sobie drogi, do zmiany zdania za 5
    minut.

    no i co z tego? wykazalem jedynie, ze moge to zrobic.

    --
    pozdro
    ape