  • 1. Data: 2006-01-17 06:40:24
    Temat: Okres wypowiedzenia - zmiana warunków umowy przez operatora
    Od: Krzysztof Kuczek <k...@n...pecaso.pl>

    Witam,
    Czy w przypadku zmiany regulaminu świadczenia usług przez operatora, w
    przypadku wypowiedzenia przez klienta umowy z tego powodu, obowiązuje okres
    wypowiedzenia czy też nie.
    pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-01-17 07:33:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof Kuczek napisał(a):

    > Czy w przypadku zmiany regulaminu świadczenia usług przez operatora, w
    > przypadku wypowiedzenia przez klienta umowy z tego powodu, obowiązuje okres
    > wypowiedzenia czy też nie.

    Zakładając, że pytasz o operatora TELEKOMUNIKACYJNEGO, odpowiedź brzmi -
    tak, ale w okresie wypowiedzenia obowiązują dotychczasowe warunki.

    M.

  • 3. Data: 2006-01-17 07:50:48
    Od: Krzysztof Kuczek <k...@n...pecaso.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Zakładając, że pytasz o operatora TELEKOMUNIKACYJNEGO, odpowiedź brzmi -
    > tak, ale w okresie wypowiedzenia obowiązują dotychczasowe warunki.

    dziekuje
    Zapomniałem o tym jakze znaczącym słowie :)
    Pozdrawiam
    krzysiek