  • 11. Data: 2006-03-10 13:32:56
    Temat: Re: [OT] czy nie zachodzi tutaj oszustwo?
    Od: "Piotr" <p...@t...pl>

    > Bezwypadkowy, przebieg 'zrzucony', pierwszy właściciel w polsce....

    Juz usuneli ;-)

    Piotr

  • 12. Data: 2006-03-11 16:16:48
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie zachodzi w tym przypadku próba oszustwa na rzecz osoby która kupi
    > ten samochód?
    >
    > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83937409 - tutaj kto kupił
    > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=89595261 - tutaj sprzedaje
    >
    > Bezwypadkowy, przebieg 'zrzucony', pierwszy właściciel w polsce....

    Hehe, dobre ;)
    Ale na zdjeciach juz zrobionego - widac ewidentnie ze byl bity.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 13. Data: 2006-03-13 12:21:23
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Bezwypadkowy, przebieg 'zrzucony', pierwszy właściciel w polsce....

    Po rejestracji od razu widać, że KŁAMIE ;-)

    Ja bym wnioskował tak:
    "kupujący zwolniony z opłaty skarbowej"=>komis=>oszust
    (chyba, że kręcenie licznika, wmawianie bezwypadkowości itp. to
    nie oszustwo. Ale ja się nie znam).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP