  • 1. Data: 2006-03-10 10:28:20
    Temat: Zaliczka na biegłego .
    Od: Torx <t...@p...fm>

    Witam,
    miałem zapłacić zaliczkę na biegłego i nie pamiętałem dla jakiego sądu
    rejonowego czu okręgowego. Pani w kasie sądu rejonowego widząc sygnaturę
    akt skierowała mnie do kasy sądu okręgowego gdzie wpłaciłem pieniądze.
    Na kwicie jest moje imię ,nazwisko, przeznaczenie wpłaty ,sygnatura akt
    oraz pieczątka kasy sądu okręgowego. Czy ewentualna pomyłka rodzi jakieś
    skutki ? Można to później odkręcić ?
    Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za pomoc .

  • 2. Data: 2006-03-10 10:41:55
    Temat: Re: Zaliczka na biegłego .
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Torx napisał(a):

> [...]
    > Na kwicie jest moje imię ,nazwisko, przeznaczenie wpłaty ,sygnatura akt
    > oraz pieczątka kasy sądu okręgowego. Czy ewentualna pomyłka rodzi jakieś

    Ile ty masz spraw wq różnych sądach, że nie jest ich w stanie spamiętać?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-10 11:12:23
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Torx" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na kwicie jest moje imię ,nazwisko, przeznaczenie wpłaty ,sygnatura akt
    > oraz pieczątka kasy sądu okręgowego. Czy ewentualna pomyłka rodzi jakieś

    najwyzej pozniej przeksieguja