  • 1. Data: 2006-03-10 09:48:10
    Temat: Kaucja...uchylenie aresztu
    Od: "ppol70" <p...@g...pl>

    Sad wyznaczyl kaucje i po wplaceniu jej oskarzony
    opuscil areszt.
    Kaucje wplacila malzonka oskarzonego.
    W dalszym toku postepowania
    sad skazal oskarzonego na kare pozbawienia wolnosci.
    Skazany nie stawia sie do odbycia kary i nie przebywa w miejscu
    zamieszkania.
    Zona nie ma z nim kontaktu.
    Jaka jest szansa aby kobieta odzyskala wplacone pieniadze zakladajac, ze maz
    (skazany)
    nie stawi sie do odbycia kary?

    Pozdrawia sie :-)

  • 2. Data: 2006-03-10 16:01:00
    Temat: Re: Kaucja...uchylenie aresztu
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    ppol70 <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zamieszkania.
    > Zona nie ma z nim kontaktu.
    > Jaka jest szansa aby kobieta odzyskala wplacone pieniadze zakladajac, ze

    --------żadna. art. 269 § 2 kpk w zw. z art. 268 § 1 kpk
    tak przy okazji - chodzi oczywiście o poręczenie majątkowe, kaucja to w USA ;p

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-03-11 11:18:03
    Od: "ppol70" <p...@g...pl>

    Nikt nie wie? ..... :-(

  • 4. Data: 2006-03-11 11:47:19
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Nikt nie wie? ..... :-(

    Jak to nikt nie wie? Przecież ktoś ci odpowiedział, że nie ma szansy.

  • 5. Data: 2006-03-11 15:11:13
    Od: "ppol70" <p...@g...pl>

    > Jak to nikt nie wie? Przecież ktoś ci odpowiedział, że nie ma szansy.

    ?? Ale ja tego nigdzie nie mam! heh
    Zadalem to pytanie poniewaz kaucje wplaca sie w celu zabezpieczenia
    prawidlowego postepowania - chodzi o to aby doszlo do wydania wyroku
    bez przeszkod. Tak przynajmniej gdzies wyczytalem...

  • 6. Data: 2006-03-11 16:28:44
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 4:11 PM, ppol70 wrote:

> [...]
    > bez przeszkod. Tak przynajmniej gdzies wyczytalem...

    art. 269 § 2 kpk w zw. z art. 268 § 1 kpk
    Odpisał Ci Kaiser Souza w poście: Message-ID: <dus7rs$j2r$1@inews.gazeta.pl>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor