  • 1. Data: 2006-03-10 11:09:34
    Temat: Odstąpię aktualne materiały egzaminacyjne do RAD NADZORCZYCH spółek z udziałem Skarbu Państwa
    Od: "Rada Nadzorcza" <r...@r...edu.pl>

    Witam,

    Po co wydawać kilka tysięcy złotych i tracić czas na kursach
    przygotowujących do egzaminu?! Możesz być członkiem Rady Nadzorczej bez
    dużego wysiłku i kosztów.

    Już ruszyła wymiana szefów wielu firm i rad nadzorczych a Ministerstwo
    Skarbu planuje następne zmiany. Do obsadzenia jest kilkanaście tysięcy
    stanowisk członków Rad Nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Warto mieć
    taką możliwość przy stosunkowo niewielkim wysiłku.

    Odstąpię aktualne materiały i testy (pytania + odpowiedzi) oraz wszelkie
    regulacje prawne na egzamin dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych
    spółek z udziałem Skarbu Państwa.

    UWAGA, UWAGA: Najnowsza baza danych testów zaktualizowana na styczeń 2006.
    Tylko i wyłącznie u mnie i to za przysłowiowe "grosze". Gwarancja
    najnowszej bazy jedynie tutaj.

    Przesyłka mailem, pocztą za pobraniem lub osobiście. Gwarancja pewności i
    bezpieczeństwa

    Po więcej informacji zapraszam na stronę i maila: r...@r...edu.pl

    www.radanadzorcza.edu.pl

  • 2. Data: 2006-03-10 11:55:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Rada Nadzorcza napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Po co wydawać kilka tysięcy złotych i tracić czas na kursach
    > przygotowujących do egzaminu?! Możesz być członkiem Rady Nadzorczej bez
    > dużego wysiłku i kosztów.

    wystarczy ze umiesz dobrze klamac oraz czarowac ludzi i zalapiesz sie do
    PISu.

    P.

  • 3. Data: 2006-03-10 11:57:27
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/10/2006 12:55 PM, Przemek R. wrote:

    > wystarczy ze umiesz dobrze klamac oraz czarowac ludzi i zalapiesz sie do
    > PISu.

    Ja bym go odesłał do Andrzeja Buse. Poczekam na jeszcze jeden spam i
    wyślę mu referencje :>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 4. Data: 2006-05-01 13:27:56
    Temat: testy ON-LINE -dla kandydatów doRAD NADZORCZYCH
    Od: www.testy.ioi.pl<T...@I...PL>

    rewelacyjny systeem nauki w internecie..
    testy.ioi.pl - internetowa baza testów dla kandydatów do rad nadzorczych.
    NOWOŚĆ! - nauka testów i baza materiałów, ustawy, regulacje, komentarze.
    Serdecznie zapraszamy. www.testy.ioi.pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-05-01 20:36:53
    Od: www.testy.ioi.pl<T...@I...PL>

    http://www.testy.ioi.pl - Nowość - testy dla kandydatów do rad nadzorczych - on-
    line!

    Zapraszamy do korzystania. Testy, ćwiczenia, baza aktów prawnych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info