1. Data: 2006-03-10 11:09:34
Temat:Odstąpię aktualne materiały egzaminacyjne do RAD NADZORCZYCH spółek z udziałem Skarbu Państwa
Od:"Rada Nadzorcza" <r...@r...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Po co wydawać kilka tysięcy złotych i tracić czas na kursach
przygotowujących do egzaminu?! Możesz być członkiem Rady Nadzorczej bez
dużego wysiłku i kosztów.

Już ruszyła wymiana szefów wielu firm i rad nadzorczych a Ministerstwo
Skarbu planuje następne zmiany. Do obsadzenia jest kilkanaście tysięcy
stanowisk członków Rad Nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Warto mieć
taką możliwość przy stosunkowo niewielkim wysiłku.

Odstąpię aktualne materiały i testy (pytania + odpowiedzi) oraz wszelkie
regulacje prawne na egzamin dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych
spółek z udziałem Skarbu Państwa.

UWAGA, UWAGA: Najnowsza baza danych testów zaktualizowana na styczeń 2006.
Tylko i wyłącznie u mnie i to za przysłowiowe "grosze". Gwarancja
najnowszej bazy jedynie tutaj.

Przesyłka mailem, pocztą za pobraniem lub osobiście. Gwarancja pewności i
bezpieczeństwa

Po więcej informacji zapraszam na stronę i maila: r...@r...edu.pl

www.radanadzorcza.edu.pl

2. Data: 2006-03-10 11:55:47
Od:"Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada Nadzorcza napisał(a):
> Witam,
>
> Po co wydawać kilka tysięcy złotych i tracić czas na kursach
> przygotowujących do egzaminu?! Możesz być członkiem Rady Nadzorczej bez
> dużego wysiłku i kosztów.

wystarczy ze umiesz dobrze klamac oraz czarowac ludzi i zalapiesz sie do
PISu.

P.

3. Data: 2006-03-10 11:57:27
Od:"Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/10/2006 12:55 PM, Przemek R. wrote:

> wystarczy ze umiesz dobrze klamac oraz czarowac ludzi i zalapiesz sie do
> PISu.

Ja bym go odesłał do Andrzeja Buse. Poczekam na jeszcze jeden spam i
wyślę mu referencje :>

Kaczor
kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor

4. Data: 2006-05-01 13:27:56
Temat:testy ON-LINE -dla kandydatów doRAD NADZORCZYCH
Od:www.testy.ioi.pl<T...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

rewelacyjny systeem nauki w internecie..
testy.ioi.pl - internetowa baza testów dla kandydatów do rad nadzorczych.
NOWOŚĆ! - nauka testów i baza materiałów, ustawy, regulacje, komentarze.
Serdecznie zapraszamy. www.testy.ioi.pl

-> http://usenet.pomocprawna.info

5. Data: 2006-05-01 20:36:53
Od:www.testy.ioi.pl<T...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

http://www.testy.ioi.pl - Nowość - testy dla kandydatów do rad nadzorczych - on-
line!

Zapraszamy do korzystania. Testy, ćwiczenia, baza aktów prawnych.

-> http://usenet.pomocprawna.info