  • 1. Data: 2002-04-05 09:29:31
    Temat: (OT) Poszukuje...
    Od: "Radosław Popiel" <r...@i...info>

    Witam.

    Bardzo prosze szanownych grupowiczow o pomoc. Poszukuje Konwencji o prawie
    traktatow jednak nigdzie w sieci nie moge znalezc. Byc moze jednak zna ktos
    link lub posiada we wlasnych zbiorach. Bardzo prosze o przeslanie lub
    wskazanie.
    A tak BTW to moze jeszcze by sie znalazl statut MTS?

    --
    Pozdrawiam.
    Radosław Popiel

  • 2. Data: 2002-04-05 11:53:21
    Temat: Re: (OT) Poszukuje...
    Od: "mefka" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Radosław Popiel <r...@i...info> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a8jqtf$ng7$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > wskazanie.
    > A tak BTW to moze jeszcze by sie znalazl statut MTS?

    Nie wiem czy Ci pomoge ale jest statut MTS na oficjalnej stronie z tym ze
    po angielsku jesli Ci to nie sprawi wiekszych problemow.
    http://www.icj-cij.org/icjwww/ibasicdocuments/ibasic
    text/ibasicstatute.htm

    --
    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2002-04-05 13:37:30
    Od: "mars" <m...@i...net.pl>

> [...]
    ktos
    > link lub posiada we wlasnych zbiorach. Bardzo prosze o przeslanie lub

    Znalazłem po polsku ale w formacie pdf
    http://www.vilp.de/p3.htm
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2002-04-11 04:30:18
    Temat: Moralność Prawnika
    Od: a...@p...pl (Tomas)

    Starsza pani, niedowidzaca wdowa, poszla na konsultacje do prawnika. Po
    skonczonej, trwajacej piec minut rozmowie, prawnik zazyczyl sobie 100
    zlotych. Wdowa drzacymi rekoma wydobyla z portmonetki banknot i wreczyla mu.
    Nagle prawnik zauwazyl, ze do banknotu przylepil sie drugi, o takim samym
    nominale. I stanal przed wielkim problemem natury etycznej : podzielic sie
    ze wspolnikiem, czy nie podzielic?

  • 5. Data: 2002-04-11 06:47:51
    Temat: Re: Moralność Prawnika
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

  • 6. Data: 2002-04-11 07:47:08
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomas" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I stanal przed wielkim problemem natury etycznej : podzielic sie
    > ze wspolnikiem, czy nie podzielic?

    jezeli lubi wspolnika to nie powinien sie dzielic zeby go nie obciazyc
    udzialem w karadziezy