  • 1. Data: 2002-04-05 08:24:48
    Temat: WAPARK - ZDM
    Od: t...@w...pdi.net

    Czy ktos pisal juz pismo reklamacyjne na karne oplaty za parkowanie (50 zl
    kazda) - zaczynam je dostawac codziennie, juz trzy uzbieralem, strach
    pomyslec co bedzie pod koniec miesiaca. Nie jestem prawnikiem i nie
    chcialbym popelnic jakiegos glupiego bledu powolujac sie na niewlasciwy
    artykul czy cokolwiek co spowoduje odrzucenie reklamacji. Pod koniec
    miesiaca uzbiera mi sie ponad 1000 zl karnej oplaty.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (ĄĆĘŁŃÓŚŻŹąćęłńóść)

    P.S. Dla niewtajemniczonych - przestal obowiazywac punkt Regulaminu Platnego
    Parkowania pozwalajacy na wydawanie Identyfikatorow. No i moj sie skonczyl w
    marcu a kwietniowego nie chca mi wydac. Efekt - kazdy postoj pod blokiem
    konczy sie kwitkiem na 50 zl. I tak codziennie. Ehh...

    P.S.S. Na reklamacje jest 7 dni - czy jak bede je wysylal poleconymi to
    liczy sie data nadania? Mysle, ze tak ale wole sie upewnic. Hehe - 1
    reklamacja dziennie. Zycie w tym kraju zadziwia mnie na kazdym korku
    (korekta - nie poprawiac :-).

  • 2. Data: 2002-04-05 09:20:47
    Temat: Re: WAPARK - ZDM
    Od: "Bartek" <b...@e...pl>

    > P.S. Dla niewtajemniczonych - przestal obowiazywac punkt Regulaminu
    Platnego
    > Parkowania pozwalajacy na wydawanie Identyfikatorow.

    o szczegółach tej farsy można przeczytać na stronach GW
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=770914
    &dzial=waw01010202