  • 1. Data: 2002-04-05 08:33:02
    Temat: Re: W krajach zachodnich nie ma Kodeksu Pracy
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "winetu" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8jn6m$iuu$1@news.tpi.pl...
    > Cos takiego powiedział dziś Kaczyński w trójce. Dodał, że są co najwyżej w
    > Ameryce Pd. Pijany był? Czy miał rację? Może mnie ktoś oświeci.

    Pijany był. Przecież teraz we Włoszech jest draka, bo włąśnie władza chce
    zmienić KP.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 2. Data: 2002-04-05 09:28:58
    Temat: W krajach zachodnich nie ma Kodeksu Pracy
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2002-04-05 13:01:52
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    Mnie przykład USA przekonuje, że to nie KP pomaga robotnikowi, ale wrecz przeciwnie
    jego brak jest
    korzystny.
    Problem tylko jest z wytłumaczeniem tego biednym ludziom po komunistycznych
    przejściach

    mat

  • 4. Data: 2002-04-05 13:47:27
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    W Europie zazwyczaj są, u mnie na półce stoi francuski Code du travail.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin.

  • 5. Data: 2002-04-05 17:41:34
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002, VERTRET wrote:

    > Mnie przykład USA przekonuje, że to nie KP pomaga robotnikowi, ale wrecz
    > przeciwnie jego brak jest korzystny.

    Podobnie jak brak ustawy autorskiej przez długi czas pomagał twórcom?

    Pewnie że są konwencje MOP (stosowane bezpośrednio jeśli prawo narodowe
    tak przewiduje), ale USA przystąpiły do tej organizacji dopiero w 1934 (z
    przerwą 1977-80).

    > Problem tylko jest z wytłumaczeniem tego biednym ludziom po
    > komunistycznych przejściach

    W krajach zachodniej Europy też są tacy ludzie?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-04-05 18:35:22
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    "KRZEM" <m...@s...pl000> wrote in message
    > W Europie zazwyczaj są, u mnie na półce stoi francuski Code du travail.

    W Niemczech nie ma Kodeksu pracy, ale za to jest kilkadziesiąt ustaw, które
    mają taki sam zakres jak polski KP. Czyli nie ma, ale jest.

    MAX

  • 7. Data: 2002-04-09 14:16:27
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VERTRET" <v...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeciwnie jego brak jest
    > korzystny.
    > Problem tylko jest z wytłumaczeniem tego biednym ludziom po

    przeszkadza nie KP, ale obciazenia finansowe nakladane na pracodawcow,
    chcacych zatrudniac, Zusy, podatki i inne pierdoly....

    pozdrawiam,

    carlo
    Skydive & Altitude & FreeFly