  • 1. Data: 2003-03-17 11:56:49
    Temat: (OT) Normy
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    Witam,
    Czy wiecie gdzie w sieci mogę znaleźć normy PN. W szczególności interesuje
    mnie norma dotycząca palet EUR (europalety); PN-M-78216 lub PN-88/M-78216.
    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2003-03-17 12:20:14
    Temat: Re: (OT) Normy
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/17/2003 12:56 PM, Olo wrote :
    > Czy wiecie gdzie w sieci mogę znaleźć normy PN. W szczególności interesuje
    > mnie norma dotycząca palet EUR (europalety); PN-M-78216 lub PN-88/M-78216.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Nie znajdziesz (przynajmniej legalnej wersji).
    Norme mozesz _kupic_ np. w Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    (www.pkn.com.pl)
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-17 12:26:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <p...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    PN-88/M-78216.

    > Nie znajdziesz (przynajmniej legalnej wersji).
    > Norme mozesz _kupic_ np. w Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    > (www.pkn.com.pl)

    Czy cena podobna jak za ustawę, czy niżej ;-)?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-03-17 13:55:50
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/17/2003 1:26 PM, BaLab wrote :

    > Czy cena podobna jak za ustawę, czy niżej ;-)?

    Z 5 lat temu zaplacilem bodaj 20 zl (moze kilkanascie zl) za norme dot.
    rysunku technicznego.
    - Szwejk