  • 1. Data: 2003-03-17 12:27:13
    Temat: Czy mogę zajrzeć do przesyłki zanim zapłacę ?
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Witam. W związku z tym że zostałem oszukany (dostałem paczkę za
    pośrednictwem Poczty Polskiej za pobraniem na konto z innym towarem niż
    zamówiłem) stąd moje pytanie - czy mogę zajrzeć do przesyłki (jeśli tak to w
    jakiej firmie kurierskiej i na podstawie jakich przepisów i jakiego
    atrykułu) zanim za nią zapłacę ? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2003-03-17 12:29:21
    Temat: Re: Czy mogę zajrzeć do przesyłki zanim zapłacę ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Daniel_J" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > jakiej firmie kurierskiej i na podstawie jakich przepisów i jakiego
    > atrykułu) zanim za nią zapłacę ? Proszę o pomoc.

    bezpieczniej zważyć jeśli kurier nie zezwoli na otwarcie przesyłki

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-17 12:35:55
    Od: j...@p...onet.pl

    Nie. AFAIK PP umozliwia jedynie komisyjne otwarcie paczki. ale zaplacic i tak
    musisz jesli chcesz zobaczyc co jest w srodku.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-03-17 12:36:10
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    > bezpieczniej zważyć jeśli kurier nie zezwoli na otwarcie przesyłki

    no nie przesadzaj - a skąd mam wiedzieć ile dokładnie waży np. telefon +
    ładowarka + dodam jakiś bonus. Teraz zgadnij jaki bonus i ile waży ? A
    wogóle przecież równie dobrze ktoś czyli złodziej stara się włożyć jakąś
    rzecz warzącą ok. tyle co zamówiony towar. Słyszałem od znajomych że np. w
    Serwisco można zajrzeć do paczki przed zapłatą ale jak pytałem o to
    pracownika Serwisco to on zaprzeczył i stwierdził że dopiero po zapłacie !

  • 5. Data: 2003-03-17 12:50:37
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    > Nie. AFAIK PP umozliwia jedynie komisyjne otwarcie paczki. ale zaplacic i
    tak
    > musisz jesli chcesz zobaczyc co jest w srodku.

    co to jest AFAIK PP ?

  • 6. Data: 2003-03-17 12:53:14
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Daniel_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co to jest AFAIK PP ?

    cha cha :-)) AFAIK = As Far As I KnoW
    PP = Poczta Polska:-))

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-03-17 12:53:42
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Daniel_J napisał:
    > co to jest AFAIK PP ?

    o ile dobrze wiem poczta polska..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2003-03-17 12:55:06
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > jakiej firmie kurierskiej i na podstawie jakich przepisów i jakiego
    > atrykułu) zanim za nią zapłacę ? Proszę o pomoc.

    Nie mozesz. Jedyne co mozesz to rozpakowac paczke po zaplacie w
    obecnosci pracownika poczty, czyli jak to sie mowi - komisyjnie.

  • 9. Data: 2003-03-17 13:09:42
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    > Nie mozesz. Jedyne co mozesz to rozpakowac paczke po zaplacie w
    > obecnosci pracownika poczty, czyli jak to sie mowi - komisyjnie.

    Ok. A jak już ją otworzę w obecności komisji a tam cegła to co ?

  • 10. Data: 2003-03-17 13:32:27
    Od: "Jacky" <j...@i...pl>

    > Ok. A jak już ją otworzę w obecności komisji a tam cegła to co ?

    Spiszujesz z pracownikiem PP protokol i zawiadamiasz policje o
    przestepstwie...

    Jacky