  • 1. Data: 2012-02-09 17:07:33
    Temat: OT - Janicki, strzel sobie w łeb!
    Od: maruda <m...@n...com>

    Wybaczcie, nie wiem gdzie to wykrzyczeć.

    Skoro już wiadomo, ze BOR dał dupy, to dlaczego nikt nie odstrzeli tego
    szoferaka? Aż tak jest nietykalny? Aż tak wiele wie o tym kto kiedy jaką
    dziwkę bzykał w borowskiej limuzynie? Aż tak dużo było tych przypadków?
    "Pokrywa" to cała naszą (qjm) "elytę" polityczną?

    Rozpacz.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-02-09 17:34:04
    Temat: Re: OT - Janicki, strzel sobie w łeb!
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 17:07:33 +0000, maruda <m...@n...com> said:

    > Wybaczcie, nie wiem gdzie to wykrzyczeć.

    Na pręgierzu. Po to jest.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-02-09 18:01:19
    Od: w_wi <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 18:07, maruda pisze:
    > Wybaczcie, nie wiem gdzie to wykrzyczeć.
    >
    > Skoro już wiadomo, ze BOR dał dupy, to dlaczego nikt nie odstrzeli tego
    > szoferaka? Aż tak jest nietykalny? Aż tak wiele wie o tym kto kiedy jaką

    On jak nasze elyty, tam nie był, nie dowodził, nic nie wie, nic nie widział.

  • 4. Data: 2012-02-10 13:08:38
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-02-09 18:07, maruda pisze:
    > Wybaczcie, nie wiem gdzie to wykrzyczeć.

    Przez okno?

    --
    Sonn