  • 1. Data: 2012-02-09 09:14:03
    Temat: oferta sporządzenia skargi do Trybunału w Strasburgu
    Od: Adam Gramowski <a...@g...com>

    Witam

    Zainteresowany jestem kancelarią prawną, która sporządziłaby
    ewentualną skargę do Trybunału w Strasburgu. Zainteresowanych proszę
    się zapoznać z treścią skargi kasacyjnej tutaj:
    http://bartfx.com/kasacja.doc (280 kB)
    z uzupełnieniem tutaj:
    http://bartfx.com/uzupelnienie.doc (50 kB)
    oraz z wyrokiem Sądu Najwyższego tutaj:
    http://bartfx.com/wyrokSN.pdf (4.9 MB)

    Proszę o odpowiedź osoby wyłącznie doświadczone w pisaniu skarg do
    Trybunału w Strasburgu, zainteresowany jestem kompleksowym
    prowadzeniem sprawy. Proszę o określenie się co do swojego
    doświadczenia, ewentualnego terminu sporządzenia, kosztów i zasad
    finansowania.

    Informuję, że posiadam w tym zakresie inne wyroki SN jak i Sądów
    Apelacyjnych w tym Sądu Polubownego. Ich treść prześlę osobom
    zainteresowanym.

    Wojciech G. b...@b...com telefon 667947245