  • 1. Data: 2003-11-20 07:01:48
    Temat: Artysta, Twórca, Utwór
    Od: "Maciek" <m...@W...onet.pl>

    W niedługim czasie zamierzam uruchomić portal hobbyctyczny, w którym będę
    popularyzował Twórczość artystyczną i programistyczną Użytkowników. Kończę
    pisać regulamin i pewien problem.Jeden z pynktów regulaminu definiuje użyte w
    nim zwroty i wyrazy. Zdecydowałem się użytkowników serwisu nazywać Artystami
    lub Twórcami natomiast wszelkiego rodzaju dane (generalnie wszelkiego rodzaju
    Twórczość w formie elektronicznej) publikowane przez Artystów i Twórców -
    Utworami.

    Czy mogę wykorzystać te wyrazy czy może w jakiś Ustawach/Przepisach są one
    zdefiniowane w jakiś określony sposób i "zarezerwowane" dla określonych
    sytuacji. Czekam na wiadomość.