  • 1. Data: 2013-04-08 20:20:36
    Temat: umowa z transferuj.pl - crosspost
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Przegladam taka umowe:
    https://szkwal.transferuj.pl/nextbike/regulamin.pdf
    Jest ona niezbedna przy korzystaniu z sieci wypozyczalni rowerow
    Veturilo.
    Czy ktos sie w to wczytywal?
    Czy nie ma tu jakichs niekorzystnych dla klientow zapisow?
    A moze ktos wie jak to dziala w praktyce?

    Uwaga: crosspost na rowery, banki i prawo.
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-04-08 20:30:38
    Temat: Re: umowa z transferuj.pl - crosspost
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/08/2013 08:20 PM, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > klientow zapisow?
    > A moze ktos wie jak to dziala w praktyce?

    W praktyce to działa tak, jakby geniusze od transferuj nie zauważyli że
    mamy rok 2013 a nie 1999.

    Pomysł żeby się zalogować do banku i zlecić przelew jednorazowy na
    określone konto z określonym tytułem przelewu jest taki ... z ubiegłego
    tysiąclecia.

    Ciekaw jestem czy im się opłaca taki robić taki obciach dla oszczędności
    tego 1% czu 2% na kwocie płatności.

    p. m.

  • 3. Data: 2013-04-08 21:09:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2013, m wrote:

    > Ciekaw jestem czy im się opłaca taki robić taki obciach dla oszczędności
    > tego 1% czu 2% na kwocie płatności.

    Można do tego podejść tak: czy jakbyś mógł zaoszczędzić 2% to byś
    oszczędzał czy nie?

    Można i tak: załóż, że płatności obsługuje osobny podmiot.
    Agent, który dostaje prowizję od obrotu.
    Niech będzie 3%
    Jaka to będzie różnica w przychodzie z prowizji?
    (nie przeliczając już na zysk po odliczeniu kosztów stałych,
    bo to "wygnie skalę" w sposób zaskakujący).

    Podwersja: wydziel w firmie dział który będzie TAK rozliczany.
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-04-08 22:36:58
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/08/2013 09:09 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Można do tego podejść tak: czy jakbyś mógł zaoszczędzić 2% to byś
    > oszczędzał czy nie?

    To zależy jakim kosztem. Gdybym dla tych 2% miał zmuszać klientów do
    przedziwnych wygibasów z kontami, kiedy standardem jest klik,klik,login,
    hasło, klik, przepisać sms, klik ... to nie. Szkoda by mi było renomy.

    p. m.