  • 1. Data: 2002-04-17 19:26:05
    Temat: Nowa książka: Prawo spółek
    Od: "Krakienform" <b...@k...com.pl>

    Szanowni Państwo!
    Chcielibyśmy poinformować o nowej pozycji książkowej, która znajduje się już
    w naszej ofercie.

    Tytuł: Prawo spółek
    Autor: Pyzioł W., Szumański A., Weiss I.
    Wydawca: Branta
    Rok wydania: 2002
    Wydanie: 1
    Ilość stron 902
    ISBN: 83-89073-04-8
    Format: B5
    Oprawa: broszura
    Cena: 120,00

    Podręcznik przeznaczony dla praktyków: radców prawnych, adwokatów, sędziów,
    notariuszy, doradców podatkowych, biegłych rewidentów, członków zarządów i
    rad nadzorczych, wspólników, a także dla studentów wydziałów prawa i
    administracji, zarządzania i eko­nomii oraz aplikantów. Książka rozwiązuje
    szereg wątpliwych, trudnych dla praktyki gospodarczej problemów. Opierając
    się na szerokiej literaturze przedmiotu uwzględnia przy tym aktualne
    orzecznictwo sądowe i pokazuje na różnice wprowadzone przepisami k.s.h. w
    porównaniu z poprzednią regulacją prawną, zawartą w przepisach k.h., z
    równoczesnym wskazaniem na dostosowanie się prawa polskiego do prawa Unii
    Europejskiej. Konstrukcję podręcz­nika tworzy analiza poszczególnych typów
    spółek, w tym nowo wprowadzonych do k.s.h. spółki partnerskiej i spółki
    komandytowo-akcyjnej. Omówione szczegółowo są także spółka cywilna i jawna
    oraz spółki prawa handlowego - ich powstanie, kapitał, majątek, prawa i
    obowiązki wspólników, organy spółek, rozwiązanie, likwidację, upadłość.
    Scharakteryzowane są zagadnienia dotyczące firmy, prokury i Krajowego
    Rejestru Sądowego. Przedstawiona jest problematyka stosowania przepisów
    prawa europejskiego. Książka zawiera orzecznictwo sądowe. Autorzy są
    profesorami Uniwersytetu Jagiellońskiego, pracownikami Katedry Prawa
    Gospodarczego Prywatnego, równocześnie funkcjonującymi w praktyce
    gospodarczej.

    http://www.krakinform.com.pl/dane/zapowiedzi.php

    --
    Krakinform - księgarnia wysyłkowa
    mailto:k...@k...com.pl

  • 2. Data: 2002-04-18 08:34:20
    Temat: Re: Nowa książka: Prawo spółek
    Od: Romek Bieda <r...@i...pl>

    On Wed, 17 Apr 2002 21:26:05 +0200, "Krakienform"
    <b...@k...com.pl> wrote:

    >Szanowni Pa?stwo!
    >Chcieliby?my poinformowaae o nowej pozycji ksi??kowej, która znajduje si? ju?
    >w naszej ofercie.
    >
    >Tytu?: Prawo spó?ek
    >Autor: Pyzio? W., Szuma?ski A., Weiss I.
    SPAm SPAM SPAM
    Cieawy jestem wymienieni powyzej profesorowie wiedza w jaki sposób
    jest reklamowane ich publikacja.
    Romek BIeda

  • 3. Data: 2002-04-18 10:13:41
    Od: "sznitke" <s...@w...pl>

    Glupi jestes Romek

    martaSz

    Uzytkownik "Romek Bieda" <r...@i...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-04-18 12:30:42
    Od: Romek Bieda <r...@i...pl>

    On Thu, 18 Apr 2002 12:13:41 +0200, "sznitke" <s...@w...pl> wrote:

    >Glupi jestes Romek
    >
    >martaSz
    Wiem ,ze mni nielubisz.
    Ale nie bardzoi mi na tym zale?y.
    Dziwna sprawa, ?e twoje posty na tej grupie dotycz? jedynie mojej
    osoby.
    Ale internet nie jest anonimowy :)))))))))
    Romek Bieda