  • 1. Data: 2003-05-19 20:12:37
    Temat: Normy?!
    Od: "Archie" <a...@N...SPAMpl>

    Witam grupowiczow.
    Jestem adminem malej sieci osiedlowej. Wszystko bylo ok, do pewnego
    momentu, gdy jeden z budynkow przejela wspolnota mieszkaniowa. No i
    dostalem ultimatum: albo poloze kable zgodnie ze wszystkimi normami oraz
    zgodnie z prawem budowlanym, to oni pozwola mi, zeby kable byly w ich
    bloku, w przeciwnym razie kaza mi zwinac kable, a tego chcialbym
    uniknac. Teraz pytanie: jakie wymagania musze spelnic, aby to wszystko
    bylo ok? Czy moglbym dostac jakis punkt zaczepienia, lekturke na
    dobranoc, etc.... Ja nawet nie wiem od czego zaczac... Jak znam zycie,
    bedzie trudno, ale...?

    Pozdroffka Archie