  • 1. Data: 2003-05-19 20:20:18
    Temat: Re: Mandat za jazde bez waznego biletu
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    MariuszR <m...@n...post.pl> napisał:

    >otrzymałem wezwanie do uiszczenia opłaty za jazdę bez biletu,
    Jednak "oplate", a nie mandat. Odmow zaplaty, usasadnij, ze to nie ty.
    Zapewne sprawe skieruja do sadu.

    >tak wcześnie (4:35) to ja od kilku ładnych lat nie wstawałem:)

    >znała datę mojego urodzenia oraz imię ojca,
    Oo.. I dodatkowo twoj dokladny adres ;-)

    >na dodatek odmówiła złożenia podpisu na mandacie. [..]
    >straż miejska ograniczyła się do sprawdzenia czy istnieje osoba o takich danych.
    Duuuzo faktow znasz ! Ciekawe skad ? I te twoje dokladne dane ...
    Na pewno nie sciemniasz, ze to NIE ty ;-D

  • 2. Data: 2003-05-19 20:50:40
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    KaMil napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <3...@n...tpi.pl>:

> [...]

    Hmm, ciekawe jak mam ich szukać:)

    > Oo.. I dodatkowo twoj dokladny adres ;-)

    No coż, to wioska trochę poza miastem, ja osobiście mogę podać podobne
    dane conajmniej 20 mieszkanców

    > Duuuzo faktow znasz ! Ciekawe skad ? I te twoje dokladne dane ...

    Fakty znam ponieważ dziś byłem w siedzibie firmy której pracownicy
    kontrolują bilety, napisałem oświadczenie że tego dnia nie jechałem tą
    linią i czekam na dalszy rozwój sytuacji. Moim zdaniem winę tu ponosi
    straż miejska która została wezwana na miejsce zdarzenia ponieważ
    ograniczyli się jedynie do sprawdzenie czy taka osoba istniej. I tego
    właśnie dotyczyło moje pytanie.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]