  • 1. Data: 2003-05-19 19:52:42
    Temat: Re: mandaty dla studenta
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "KdH" <m...@w...pl> napisał:

    >nie zarabiam, studiuje, jakis rok temu dostalem mandat,
    >komornik mnie straszy egzekucja
    Egzekucja z czego ? Jesli nie masz dochodow, to jest raczej
    bezskuteczna. A w banku tez nie masz, ani zwrotu nadplaty podatku np.
    z umowy zlecenia ?

  • 2. Data: 2003-05-19 20:39:33
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    > Egzekucja z czego ? Jesli nie masz dochodow, to jest raczej
    > bezskuteczna. A w banku tez nie masz, ani zwrotu nadplaty podatku np.
    > z umowy zlecenia ?

    no wlasnie, nie mam NIC! nigdy nie bylem zatrudniony na zadnej podstawie, a
    komornik straszyl mnie ze moja mama (z ktora mieszkam) bedzie musiala okazac
    rachunki na telewizor, komputer itd. poniewaz w razie nieokazania egzekucja
    bedzie wlasnie z tych przedmiotow?

  • 3. Data: 2003-05-20 00:32:19
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <babffc$rvm$1@nemesis.news.tpi.pl>, KdH wrote:
    > no wlasnie, nie mam NIC! nigdy nie bylem zatrudniony na zadnej podstawie, a

    To że nie byłeś nigdy zatrudniony to chyba za specjalnie nie robi - mogłeś
    dostać coś np. w prezencie :)

    > komornik straszyl mnie ze moja mama (z ktora mieszkam) bedzie musiala okazac
    > rachunki na telewizor, komputer itd. poniewaz w razie nieokazania egzekucja
    > bedzie wlasnie z tych przedmiotow?

    Owszem, przynajmniej z opinii pojawiających się na grupie wynika, że taka
    jest właśnie praktyka.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-05-20 09:36:01
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "KdH" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    okazac
    > rachunki na telewizor, komputer itd. poniewaz w razie nieokazania

    Tak jest, tak dzialaja firmy windykacyjne (moja zona pracowala w takiej).
    Idzie sie do miejsca zameldowania delikwenta z nakazem komorniczym i
    policja, a nastepnie egzekwuje sie w rzeczach z domu/mieszkania na ktore nie
    ma dowodu, ze nie naleza do zobowiazanego. takie mamy prawo, mozesz od lat
    gdzies nie mieszkac, ale wystarczy, ze jestes tam zameldowany i juz kupa, za
    przeproszeniem. Lepiej pozycz od mamy na ten mandat, bo jak przyjda do niej,
    to wyjdzie drozej. Komornicy biora np Sony 25" i pisza 500PLN. A potem sie
    sprzedaje na aukcji o ktorej wiedza tylko znajomi :-(

  • 5. Data: 2003-05-20 09:48:47
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 20 May 2003 11:36:01 +0200, WaSyL napisał/napisała:
    > to wyjdzie drozej. Komornicy biora np Sony 25" i pisza 500PLN. A potem sie
    > sprzedaje na aukcji o ktorej wiedza tylko znajomi :-(

    chcesz pwoiedziec, ze wiesz o tym tylko dlatego,ze Twoja zona tam pracowala
    ? ;)

    --
    * najbliższy seks po 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 6. Data: 2003-05-20 15:50:05
    Od: "maes" <m...@t...pl>

    > to wyjdzie drozej. Komornicy biora np Sony 25" i pisza 500PLN. A potem sie
    > sprzedaje na aukcji o ktorej wiedza tylko znajomi :-(

    Znaczy co? Wparuja do domu wezma telewizor za 2000 zł a wpisza wartosc 500
    zl?
    Co to za prawo?
    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-05-20 18:03:15
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    ale mi nie grozi firma windykacyjna tylko komornik:)

  • 8. Data: 2003-05-20 19:10:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2003, maes wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ Znaczy co? Wparuja do domu wezma telewizor za 2000 zł a wpisza wartosc 500

    Ostatnio był w prasie wyrok przeciw komornikowi z Wybrzeża.
    Przeginał do poziomu 50zł (pięćdziesiąt złotych) za telewizor...
    Wniosek: przegiął, mniej mu wcześniej uchodziło :[

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-05-20 20:18:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>

    Użytkownik "maes" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy co? Wparuja do domu wezma telewizor za 2000 zł a wpisza wartosc 500
    > zl?

    Cosik w tym jest bo ostatnio kupilam nowiutki 29calowy telewizor Philipsa za
    30% jego ceny sklepowej:-)

    HaNkA