  • 11. Data: 2004-03-04 07:06:34
    Temat: Re: Noc spedzona w areszcie !!! :( Prosze o rade.
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c259rg$mqh$1@inews.gazeta.pl...

    > Może i miałeś, ale nie uważssz, że Polcja musiała jakoś je sprawdzić?

    I aby to sprawdzic musiala go zamknac?

    A tak na marginesie. Czy policja moze teraz zatrzymac bez
    powodu na 24 czy 48 godz? Tak bylo kiedys. A jak jest teraz?

    WOJSAL

  • 12. Data: 2004-03-04 08:30:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik WOJSAL napisał:
    > A tak na marginesie. Czy policja moze teraz zatrzymac bez
    > powodu na 24 czy 48 godz? Tak bylo kiedys. A jak jest teraz?

    Nawet do 72 godzin. 48 nawet dla kaprysu plus ewentualne dodatkowe 24
    z jakimś tam uzasadnieniem.
    Witaj w państwie policyjnym :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-03-04 08:33:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Pawel napisał:
    [..]
    > Bede wdzieczny za wskazowki.

    Od policji nic nie wyciągniesz, żyjemy w Państwie policyjnym i jak
    policjant ma kaprys to.. się przekonałeś.

    Za to powinieneś pociągnąć gostka, który Cię oskarżył.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 14. Data: 2004-03-04 15:33:01
    Od: p...@e...pl

    > Od policji nic nie wyciągniesz, żyjemy w Państwie policyjnym i jak
    > policjant ma kaprys to.. się przekonałeś.
    >
    > Za to powinieneś pociągnąć gostka, który Cię oskarżył.

    Właśnie taki mam zamiar ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Czy trzeba
    jakieś pismo napisać czy iść gdzieś i zeznania złożyć proszę o informacje jak
    złożyć takie doniesienie o pomówieniu albo jakiś adres www gdzie będę mógł o
    tym poczytać.

    pozdr
    Paweł

  • 15. Data: 2004-03-04 16:38:33
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Pozew cywilny o pomowienie i narazenie zdrowia (bo przeciez nerwy i
    psychicznie pocierpiales) i domagasz sie zadoscuczynienia za wyrzadzona
    krzywde.

    pozdro Adas

    PS.
    W sadzie da sie wygrac.

  • 16. Data: 2004-03-05 09:29:15
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pozew cywilny o pomowienie i narazenie zdrowia (bo przeciez nerwy i
    > psychicznie pocierpiales) i domagasz sie zadoscuczynienia za wyrzadzona
    > krzywde.
    > W sadzie da sie wygrac.

    I być może już w tym stuleciu;)))Ale będziesz musiał "posmarować" ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-03-05 09:29:15
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

  • 18. Data: 2004-03-06 11:43:20
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    WOJSAL wrote:
    > I aby to sprawdzic musiala go zamknac?

    a puściłbyś podejrzanego żeby mógł ustalić z potencjalnymi świadkami
    wersję wydarzeń?

    KG

  • 19. Data: 2004-03-07 09:11:15
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > a puściłbyś podejrzanego żeby mógł ustalić z potencjalnymi świadkami
    > wersję wydarzeń?

    Czy uwazasz, ze ZAWSZE nalezy zatrzymac podejrzanego
    bo moze ustalic wersje wydarzen z potencjalnymi swiadkami?

    A co do puszczania podejrzanych, to
    medycyna zna takie przypadki (patrz tzw. afera Rywina). ;)

    WOJSAL