  • 1. Data: 2004-03-03 15:02:03
    Temat: wspolpraca-Poznan
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Mloda bystra prawaniczka nawiaze wspolprace z radca prawnym lub
    prawnikiem.Znajomosc angielskiego, niemieckiego, doswiadczenie zawodowe,
    zamowienia publiczne .Kontakt: k...@w...pl

  • 2. Data: 2004-03-04 15:33:35
    Temat: Re: wspolpraca-Poznan
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mloda bystra prawaniczka nawiaze wspolprace z radca prawnym lub
    > prawnikiem.Znajomosc angielskiego, niemieckiego, doswiadczenie zawodowe,
    > zamowienia publiczne .Kontakt: k...@w...pl

    Już byś dała spokój
    Wyślij CV do kancelarii w swoim mieście i znajdź wreszcie jaką robotę, bo
    już przeginasz.

    a po dugi to wypada przeczytać ragulamin grupy

    Funia

  • 4. Data: 2004-03-04 21:41:37
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Tchórz Karolina na priv Funi napisała tak (czy boi się, że grupa poprze
    Funie?):

  • 3. Data: 2004-03-04 21:41:37
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

  • 5. Data: 2004-03-05 06:29:50
    Temat: Re[2]: wspolpraca-Poznan
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    Witam,

    W Twoim liście Funia, datowanym 4 marca 2004 (22:41:37), można przeczytać:

    F> Tchórz Karolina na priv Funi napisała tak (czy boi się, że grupa poprze
    F> Funie?):

    A fe ! Nie dosc, ze "wykrztaucona w RP" :) (czyt. b.niepoprawnie piszaca
    w rodzimym jezyka), to jeszcze korespondencje "z priva" upublicznia, a fe !

    A.A.

    PS Na Zachodzie rowniez nauczaja, by "Polska" pisac z wielkiej litery
    - to warto wiedziec ! :)))

  • 6. Data: 2004-03-05 06:29:50
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    Witam,

  • 8. Data: 2004-03-05 08:12:57
    Temat: Re: Re[2]: wspolpraca-Poznan
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "A.A." <a...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w rodzimym jezyka), to jeszcze korespondencje "z priva" upublicznia, a fe

    Ale mnie A.A. nie lubi!

    O jak mi smutno

    Funia

  • 7. Data: 2004-03-05 08:12:57
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

> [...]
    > w rodzimym jezyka), to jeszcze korespondencje "z priva" upublicznia, a fe

    Ale mnie A.A. nie lubi!

    O jak mi smutno

    Funia

  • 10. Data: 2004-03-05 08:56:44
    Temat: Re[4]: wspolpraca-Poznan
    Od: "A.A." <a...@...pl>

    Witaj Funia,

    W Twoim liście datowanym 5 marca 2004 (09:12:57) można bylo przeczytać:

    F> Ale mnie A.A. nie lubi!

    Nie bardziej, niz Funia Karoliny ;-)

    F> O jak mi smutno

    Jakis emotikon ?

    --
    Pozdrowienia,
    A.A.

  • 9. Data: 2004-03-05 08:56:44

    Witaj Funia,

    W Twoim liście datowanym 5 marca 2004 (09:12:57) można bylo przeczytać:

    F> Ale mnie A.A. nie lubi!

    Nie bardziej, niz Funia Karoliny ;-)

    F> O jak mi smutno

    Jakis emotikon ?