eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - wysyłka › Niezgodność towaru z umową - wysyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
    Date: Sun, 20 Sep 2009 23:07:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <h965i4$fj5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-146-198.olsztyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1253480836 15973 81.190.146.198 (20 Sep 2009 21:07:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Sep 2009 21:07:16 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 090919-0, 2009-09-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715
    Lightning/1.0pre Thunderbird/3.0b3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:608020
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa wygląda tak - kupiłem myszkę przez internet za 70 zł. Po 2
    miesiącach myszka padła (nie działa scroll). chcę ją zareklamować.
    Wysyłka myszki do sprzedawcy to koszt +- 15 zł. Nie uśmiecha mi się
    płacić 1/3 ceny urządzenia za przywrócenie jej do stanu użyteczności.
    jak to jest z niezgodnością? Sprzedawca w razie uznania wady musi
    zwrócić za wysyłkę w obie strony? jak napisać do niego pismo żeby
    wszystko było jasne?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1