  • 21. Data: 2004-03-23 18:48:20
    Temat: Re: Nietypowy problem :)
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > na pewno NIE, to był film - fikcja literacka, tu przerysowania są celowo
    > stosowane

    Jest to oczywiście przenośnia dotycząca praktyk wielu Katolików, dla których
    spowiedź umożliwia pozbycie się skrupułów w tym co czynią i nie mają zamiaru
    tego zmieniać.

    Jacek "Plumpi"

  • 22. Data: 2004-03-23 19:04:59
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > wyskakujac z konfesjonalu zrobil jej 'scene' na srodku kosciola.
    > Ja z czystej ciekawosci zapytam - czy ksiadz ma obowiazek podac swoje dane
    > jeli spowiadajacy sie o to prosi? No i czy faktycznie mozna mu cos zrobic
    > dysponujac tylko przebiegiem spowiedzi nagranym na dyktafon, i kilku
    > swiadkow awantury zrobionej przez ksiedza? Zaznacze, ze bylo to na drugim
    > koncu naszego kraju i nikt nie zna personaliow ksiadza, lecz swiadkowie
    > (inni uczestnicy wyjazdu) bez problemu mogliby go rozpoznac.
    > Jesli to mozliwe, to bardzo porsze o odpowiedz na moje pytania.

    A powiedz mi jeszcze, gdzie takie botwiny się hoduje jak ta twoja znajoma ?

    Jacek "Plumpi"
    P.S. Botwina to jest jeszcze niedorozwinięty, przepraszam niedojrzały burak
    :o)