  • 1. Data: 2004-03-17 22:08:26
    Temat: obowiązywanie umowy
    Od: Tomasz Grobelny <g...@p...onet.pl>

    1,5 roku temu zawarłem z pewną firmą umowę na instalację i dostawę
    Internetu. Będąc niezadowolony z tej usługi przestałem płacić abonament i
    po miesiącu bez żadnego uprzedzenia lub wypowiedzenia umowy firma wyłączyła
    mi Internet. Czy umowa nadal obowiązuje? Jeśli tak to ta firma nie
    wywiązuje się z umowy czyli mam prawo żadać za to odszkodowania (nie wiem
    czy jest to właściwe określenie), tak? Jaka może być wysokośc takiego
    odszkodowania (w 100% satysfakcjonuje mnie zwrot opłaty instalacyjnej)? W
    razie potrzeby mogę zeskanować umowę i gdzieś wystawić.

    Tomek