  • 1. Data: 2004-03-18 01:56:12
    Temat: Zwolnienie lekarskie - jak naliczone?
    Od: "Fryzjer" <f...@...pl>

    Wiam,

    Przeczytałem archiwum na temat zwolnien lekarskich. Interesuje mnie, z czego
    jest wyliczana należna kwota wypłacana za czas pobytu na zwolnieniu.
    Czy jest to 80% moich realnych dochodów (premia+godz. nocne)?
    Czy jest to 80% tzw. podstawy tzn "goła" wypłata bez premii i godzin
    nocnych, deputatów itp.?

    Z tego, co ja wywnioskowałem, to chodzi o średnią dochodów z ostatnich 6
    m-cy. Na chłopski rozum - to, co mi wpływało na konto jako wynagrodzenie.
    Różnica między podstawą a wynagrodzeniem ktore dostaje (premia itd.) jest
    duza, czesto mi sie zdaza, ze premia jest wyzsza od podstawy - stad moje
    obawy.

    Pozdr.

    --
    :::Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/2zmh7 :Wrocław:::
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo