  • 1. Data: 2004-03-17 23:36:00
    Temat: rozwod a ......pomocy
    Od: "cioko1" <c...@p...onet.pl>

    mam takie pytania :
    1)
    Zyje z moja zona 21 lat, z tego 15 w konkubinacie, a 6 po slubie. W miedzy
    czasie urodzilo nam sie 2-oje dzieci, starszy w 86 r mlodszy 95 r .Pare
    miesiecy przed slubem kupilismy mieszkanie ktore bylo kupione na zone (bo
    nie mielismy jeszcze slubu).Teraz ona twierdzi ze nie mam zadnych praw do
    mieszkania(mieszkanie jest wylacznie jej) w sytuacji rozwodu. Czy to jest
    prawda i czy w czasie rozwodu konkubinat(sa na to swiatkowie) bedzie mial
    znaczenie przy podziale majatku (mieszkania)?
    2)
    Czy jest jakas prawna mozliwosc by nie placic alimentow (za zgoda zony )
    np:przepisuje moja polowe mieszkania na syna jako zadoscuczynienie za
    alimenty ?
    3)
    jak wyglada sama sprawa podzialu majatku podczas rozwodu ?
    4)
    czy ktos sie orientuje o stawkach prawnikow w sprawach rozwodowych :-)

    Prosze o szybka i jak mozna konkretna odpowiedz

    Pozdrawiam cioko1