  • 1. Data: 2004-03-18 00:33:00
    Temat: Nielegalna praca i zasilek dla bezrobotnych.
    Od: "Szolek" <s...@n...kalisz.tpsa.pl>

    Witam serdecznie.

    W okresie od wrzesnia 2003 do lutego br pracowalem bez umowy
    w pewnej firmie. Jednoczesnie w okresie od czerwca do grudnia
    pobieralem zasilek dla bezwobotnych po czym otworzylem wlasna
    dzialalnosc gospodarcza.

    Poniewaz "pracorawca" zwodzil mnie z podpisanem umowy nie
    rezygnowalem zasilku, a gdy juz bylem wrecz przekonany o tym,
    ze zadnego papierka nie dostane, postanowilem otworzyc wlasna
    firme. Sadzilem, ze bede mogl chociaz wystawic mu fakture za prace
    i dostac jakies pieniadze za to co dla niego wypracowalem.

    Tymczasem przez 6 miesiecy ani swiadczen z jego strony, ani
    w pelni wynagrodzona moja praca.

    Jak sie skubancowi dobrac do tylka??
    Dodam, ze np uzywa nielegalnego oprogramowania w celach
    zarobkowych.

    Dzieki za pomoc.
    Szolek

  • 2. Data: 2004-03-18 18:16:43
    Temat: Re: Nielegalna praca i zasilek dla bezrobotnych.
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Szolek" <s...@n...kalisz.tpsa.pl> napisał w
    wiadomości news:c3aqrm$jpp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > w pelni wynagrodzona moja praca.
    >
    > Jak sie skubancowi dobrac do tylka??
    > Dodam, ze np uzywa nielegalnego oprogramowania w celach

    jakie to urocze
    złodziej chce donieść na złodzieja..........
    nawet w tym środowisku jest etykieta
    i na innych się nie donosi.

    a tak poważnie to o co ci chodzi?
    że facet jest lepszy od ciebie?
    ty oszukiwałeś państwo na 400 co miesiąc
    a on ciebie pewnie na co najmniej 1000.
    lepszy jest.....:)))
    masz nauczkę .
    a co donosów...
    ty doniesiesz na niego on na ciebie i kto na tym lepiej wyjdzie?

  • 3. Data: 2004-03-18 20:38:10
    Od: "Szolek" <s...@n...kalisz.tpsa.pl>

    > jakie to urocze
    > złodziej chce donieść na złodzieja..........
    > nawet w tym środowisku jest etykieta
    > i na innych się nie donosi.

    :)
    Hmm... A szczerze to gosc nie placil...
    A zjesc cos trzeba...

> [...]
    > masz nauczkę .
    > a co donosów...
    > ty doniesiesz na niego on na ciebie i kto na tym lepiej wyjdzie?

    W sumie to mozna poruszyc tylko okres w ktorym
    juz mialem dzialalnosc, wiec zatrudnial mnie i nic nie placil.

    Dogryze mu jakos??
    Chce tylko moich pieniedzy...

    Z tego co wiem to nie jest jego pierwszy przypadek,
    gdy nie oplacal pracownikowi zus'u.
    Wiec wypadaloby przytrzec mu nosa.

    Pozdrowka
    Szolek