  • 1. Data: 2015-12-07 09:43:24
    Temat: 4 lata za obronę rodziny
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Za zabicie, w obronie rodziny, pijanego i agresywnego bandyty
    17-latek dostanie 4 lata:
    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/cztery-lata-za-obro
    ne-rodziny/0rsn10

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2015-12-07 10:04:17
    Temat: Re: 4 lata za obronę rodziny
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:
    > Elo
    >
    > Za zabicie, w obronie rodziny, pijanego i agresywnego bandyty 17-latek
> [...]

    Czyli odsiedzi tylko 2 lata za "zabójstwo"?

    Krewny nie żyje jaki by nie był. Ja tym wyrokiem zachwycony nie jestem ale
    wolę już tradycję "sporej podejrzliwości" przy _całkowitym_ uwalnianiu od winy
    za "pozbawienie życia w obronie koniecznej" od szerokiego sugerowania łatwości
    uzyskania całkowitej bezkarności przy takiej "linii obrony". No chyba że padną
    kolejne takie "kfiatki leworządności" jak odpowiedzialność karna za
    zaatakowanie _włamywacza_ "niebezpiecznym narzędziem" bez spowodowania dużych
    szkód na zdrowiu.

    Zresztą jest sporawa szansa że "dobry Ziobro" zainterweniuje oczywiście nie w
    ramach autopromocji swojej własnej osoby.

    --
    A. Filip
    Serce już zabolało - nie powiem: ,,niech boli". (Przysłowie ormiańskie)

  • 3. Data: 2015-12-07 16:15:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    >
    > Za zabicie, w obronie rodziny, pijanego i agresywnego bandyty 17-latek
> [...]
    http://www.rp.pl/artykul/76950-Posel-PiS-Dawid-Jacki
    ewicz-nie-odpowie-za-pobicie.html

  • 4. Data: 2015-12-07 23:16:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-12-15 o 09:43, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Za zabicie, w obronie rodziny, pijanego i agresywnego bandyty 17-latek
> [...]
    Widocznie sąd doszedł do wniosku, że zabicie wujka było
    nieusprawiedliwione okolicznościami. Nie znamy sprawy i pozostaje ufać,
    że sędzia ją znał.

  • 5. Data: 2015-12-08 05:05:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ne-rodziny/0rsn10

    > Widocznie sąd doszedł do wniosku, że zabicie wujka było
    > nieusprawiedliwione okolicznościami. Nie znamy sprawy i pozostaje ufać,
    > że sędzia ją znał.

    I tylko 4 lata za nieusprawiedliwione zabójstwo?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-12-14 14:55:44
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 07.12.2015 16:15, witek pisze:

    ne-rodziny/0rsn10

    > http://www.rp.pl/artykul/76950-Posel-PiS-Dawid-Jacki
    ewicz-nie-odpowie-za-pobicie.html

    Są równi i równiejsi.

    Jesteś posłem - to jesteś równiejszy.

    Jesteś obywatelem - to spierdalaj...

    Takie te sądy równe i sprawiedliwe... Dla wszystkich...

    --

    Fug the Sigstem!