  • 31. Data: 2009-04-29 15:33:25
    Temat: Re: Nieobecność w pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Wiesz tyle co ja, ja innego tekstu nie mam :)

    Czyli nie wiesz i nie masz pojęcia co zrobić.
    Może zapytaj gdzieś?

  • 32. Data: 2009-04-29 18:21:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Może zapytaj gdzieś?

    To pytam. odpowiedz :)

    --
    @2009 Johnson

  • 33. Data: 2009-04-29 19:30:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > To pytam. odpowiedz :)

    widzisz, ona też pyta a ty sie do niej przywalasz, ze ma wiedziec.

  • 34. Data: 2009-04-29 19:45:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gt9ge2$3fo$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Tym bardziej tak powie, jak okaże się nieobecność nieusprawiedliwiona była
    > jednak usprawiedliwiona, tylko doszło do naruszenia obowiązku
    > usprawiedliwiania.
    Art. 53 KP może się nadać.
    Było też takie idiotyczne orzeczenie, że można zwolnić jeśli nieobecność
    (nawet usprawiedliwiona) poważnie dezorganizuje działalność pracodawcy.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-04-29 21:41:21
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy pracodawca ma prawny obowiązek ustalenia, co się dzieje z pracownikiem
    > (który nie stawił się do pracy 4. dzień z kolei i nie przekazał w związku
    > z tym żadnych informacji - ani osobiście, ani telefonicznie, ani mailowo,
    > ani przez rodzinę), zanim zdecyduje się rozwiązać z nim umowę w trybie
    > dyscyplinarnym?
    >
    > Pozdrawiam
    > Emka
    Witam
    i polecam stronę:
    http://www.prawo.egospodarka.pl/33415,Porzucenie-pra
    cy-a-rozwiazanie-umowy-z-winy-pracownika,1,34,3.html
    opisującą Twój problem. Być może bedzie trochę pomocna
    Pozdrawiam
    PawelT

  • 36. Data: 2009-04-30 06:59:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 16:17:02 +0200, Emka napisał(a):

    > No dobrze, a ile wynosi "zbędna zwłoka"? ;-) Rozumiem, że to wszystko
    > określenia umowne i na "wyczucie" i że nie znajdę nigdzie dokładnych
    > terminów?

    Dokładnie tak jak mówisz.
    W tym przypadku zwłoka będzie zbędna, jeśli gość po odebraniu listu
    pojedzie do cioci na wieś na 3 dni i dopiero po powrocie raczy Ci
    odpowiedzieć.
    Nie będzie jej, jeśli momentalnie zatelefonuje albo -- jeśli nie było
    innego wyjścia -- wyśle odpowiedź listownie.

    PS swego czasu słyszałem o innym przypadku. Pracodawca wiedział, że
    pracownik robi go w balona, więc w czasie którejś takiej historii (zero
    kontaktu, nie odbierał telefonu itd.) powiadomił policję o zaginięciu
    swojego pracownika: "wyszedł z pracy i nie wrócił, w domu też go chyba
    nie ma".
    Skończyło się na wylocie z hukiem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd