  • 21. Data: 2003-11-03 21:32:37
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "Zenek" <z...@p...com>

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:_wypb.148582$vL1.1868892@news.chello.at...

    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a powiedz mi jakie z punktu widzenia prawa ma to znaczenie?
    > jesli cos jest nielegalne i wbrew prawu, nalezy zrobic z tym porzadek,
    > logicznie sprawe ujmujac i nie ma znaczenia fakt czy ten ktory czyni
    > przestepstwo lub wykroczenie, zalazl komus za skroeczy nie, wazne jest ze
    > lamie prawo, a przynajmniej tak powinno byc :)

    Twój opis jest dobry, ale jeśli ktoś chce taką sprawę zrobić zgodnie z
    prawem, to skończy jak mój znajomy. Poszedł na Policję, że tacy i tacy
    mieszkają nielegalnie u niego w chacie, a sprowadzili sie pod jego
    neiobecność. Policja przyjęła raport, wzięła podpisy, a potem pouczyła, że
    do czasu prawomocnego wyroku nie wolno ich wyeksmitować ani w inny sposób
    znęcać się psychicznie, np. poprzez wyłączanie gazu, elektryczności, czy też
    pośrednio poprzez celowe doprowadzanie do sytuacji, że gazwonia i
    elektrownia sama prąd i gaz wyłączy. Sprawa ciągnie się 3 lata. Raz nawet są
    uznał, że może nieproszonych gości wyeksmitować, ale że pani jest w ciąży to
    do mieszkania o podobnej wielkości i o podobnym standardzie.

    Dlatego lepiej poznajmy o co autorowi chodzi. Bo jesli chce donieść na
    siebie, że mieszka nielegalnie, to faktycznie nikt go juz z tego mieszkania
    nie ruszy, a jak bedzie się starał to nawet załatwi sprawe karną
    włąścicielowi lokum

  • 22. Data: 2003-11-03 21:36:52
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

    Użytkownik "Zenek" <z...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    mieszkania
    > nie ruszy, a jak bedzie się starał to nawet załatwi sprawe karną

    :-))))

  • 23. Data: 2003-11-03 21:53:09
    Od: "Katarzyna Wagner" <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Catbert <v...@w...pl> napisał(a):

    > Inicjator postu nie sprecyzował, czemu "zawiadomienie" ma służyć - może
    > ktoś wynajął jego mieszkanie?

    Z tego co sie zorientowalam w tej sprawie chodzi o to, ze wprowadzil sie do
    wynajmowanego mieszkania i najemca po 3 miesiacach podniosl mu czynsz z dnia
    na dzien z 1000 na 1700zl bez wczesniejszych ustalen tylko dlatego ze
    pozazdroscil mu pracy i powodzenia w zyciu. Jak wlasciciel sie dowiedzial,
    ze najemca nie chce zaplacic za to mieszkanka, ciupelke takiej kwoty ten w
    ramach zemsty i zlosci, ze sie nie dorobi na nim, wymienil zamki w drzwiach
    pod jego nieobecnosc i nie zwrocil mu rzeczy. Wzywanie policji nie mialo
    sensu, bo umowy podpisanej nie bylo, bo ten ktos byl z rodziny -tyle, ze to
    daleki kuzyn, ale sobie ufali. I teraz mieszkanie jest znowu wynajete ale
    juz nie za 1000zl a za 900zl.
    Who? chce sie zemscic na tym kuzynie za to, ze go okradl. No nic dziwnego.
    Ja tez bym sie wsciekla!
    Pomozcie mu. Ja nie wiem gdzie trzeba sie zglosic. Wiem tylko, ze sporo
    rzeczy mu zabral, komputer, laptop, wieze i inne takie rzeczy, ktorych na
    pewno w domu nie ma, wiec i szukac nie ma czego. Ale widzi tylko jedna
    zemste na nim. A na te przedmioty i tak juz krzyzyk postawil.

    Pozdrawiam
    Katarzyna Wagner.

  • 24. Data: 2003-11-03 22:46:42
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    donoszeniem amonimowym sie brzydzę jak mało czym
    dla mnie jesto kure.....wo najgorsze
    moja rada taka.
    1.zbierz dowody
    2.do skarbówki zawiadomienie nie donos brrrr. podpisz się z imienia i
    nazwiska./inaczej głowa do góry/
    3. jak się już dobiorą mu do dupy wtedy weź dresiarstwo i zabierz go na
    wycieczkę do lasu tam mu wyjanisnisz co ci ma oddać podasz termin i gotowe.
    4. on cię oskarży przed policją /albo i nie jak rozsądny/
    5.ty zaprzeczysz powiesz źe to bzdura i odwet za skarbówkę
    i przedstawisz stosowne dokumenty. :))
    6.ciekawe komu uwierzą?
    tzw powójną karę będzie miał chłopek. hehe.
    i wątpię aby jeszcze ci podskoczył raczej pierwszy się pokloni.
    miłego dnia.

    Użytkownik Who? <s...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo5k6t$esc$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 25. Data: 2003-11-03 23:12:37
    Od: "KZ" <R...@...pl>

    1. Policja (kwestia meldunków i takie tam)
    2. Urząd Skarbowy (oopsssss)- oni luuubią donosy

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 26. Data: 2003-11-04 01:04:45
    Od: moon<m...@t...pl>

    nielegalny wynajem mieszkania? czyli wnioskuje, ze pan kowalski
    wynajął komus lokal, do ktorego nie ma prawa?
    podaj wiecej szczegółów

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 27. Data: 2003-11-04 05:50:14
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bo6ekf$1cv$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeszcze niedawno bo jakieś 50 lat temu bycie Żydem było niezgodne z
    prawem.
    > Jak ktoś doniósł na Żyda to mógł dostać jego mieszkanie. Czy dalej chcesz
    > bronić prawa. Tomek

    tia :) a w epoce jaskiniowej wogole nie mieli tego probemu

    mi nie tyle chodzi o obrone prawa, co o podejscie do ludzi ktorzy tego prawa
    w jakis sposob probuja bronic, a w tym wypadku niestety jest to doniesienie
    o lamaniu prawa

    przez te wszystkie lata zaborow, okupacji i komuny, wyrobilismy w sobie
    silny odroch niecheci do donoszenia do wladz i ludzi ktorzy to robia, i
    przestalismy jak widze rozgraniczac, sprawy sluszne od nieslusznych, a skoro
    tak to czemu sie dziwimy ze w kraju taki burdel i znieczulica

  • 28. Data: 2003-11-04 05:52:37
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

> [...]
    mieszkania
    > nie ruszy, a jak bedzie się starał to nawet załatwi sprawe karną

    ok zgadzam sie, wiem ze w polsce i pewnie nie tylko jest sporo durnych
    przepisow, tylko ze spora czesc piszacych w tym watku nawet nie zapytala o
    co biega, zrobila natomiast krucjate przeciwko donosicielowi

  • 29. Data: 2003-11-04 06:21:08
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bo6krb$o5s$11@inews.gazeta.pl

    > Błądzisz bracie, oj błądzisz silnie. :-))

    :) Raczej nie. Z tym kablowaniem to jest różnie, ale
    przeważnie kablują - kolegę, dziewczynę (byłą?),
    żonę_męża (byłą_ego?), sąsiada i nigdy nikogo kogo
    się nie zna osobiście. Wszystko jest "cacy" i przymyka
    taki_taka oko na "wybryki" w/w aż - kolega podpadnie,
    dziewczyna "nie da", wstrętna żona śmiała wziąć
    rozwód, a sąsiad zmienił dziewczynę na nowszy rocznik.
    Impulsem do tego typu postępowania przeważnie jest
    zemsta lub zazdrość, a bardzo rzadko etyka lub "zwykła"
    praworządność.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Sš cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzš cicho i nic nie robiš,

  • 30. Data: 2003-11-04 10:21:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w wiadomości

    > Otwarcie i oficjalnie to mozna zarobic w zeby, nie pomyslal Pan o tym?

    Wolisz tchórzliwie napisać donosik??

    Z obrzydzeniem
    Leszek