    From: "Zenek" <z...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Date: Mon, 3 Nov 2003 22:32:37 +0100

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:_wypb.148582$vL1.1868892@news.chello.at...

    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a powiedz mi jakie z punktu widzenia prawa ma to znaczenie?
    > jesli cos jest nielegalne i wbrew prawu, nalezy zrobic z tym porzadek,
    > logicznie sprawe ujmujac i nie ma znaczenia fakt czy ten ktory czyni
    > przestepstwo lub wykroczenie, zalazl komus za skroeczy nie, wazne jest ze
    > lamie prawo, a przynajmniej tak powinno byc :)

    Twój opis jest dobry, ale jeśli ktoś chce taką sprawę zrobić zgodnie z
    prawem, to skończy jak mój znajomy. Poszedł na Policję, że tacy i tacy
    mieszkają nielegalnie u niego w chacie, a sprowadzili sie pod jego
    neiobecność. Policja przyjęła raport, wzięła podpisy, a potem pouczyła, że
    do czasu prawomocnego wyroku nie wolno ich wyeksmitować ani w inny sposób
    znęcać się psychicznie, np. poprzez wyłączanie gazu, elektryczności, czy też
    pośrednio poprzez celowe doprowadzanie do sytuacji, że gazwonia i
    elektrownia sama prąd i gaz wyłączy. Sprawa ciągnie się 3 lata. Raz nawet są
    uznał, że może nieproszonych gości wyeksmitować, ale że pani jest w ciąży to
    do mieszkania o podobnej wielkości i o podobnym standardzie.

    Dlatego lepiej poznajmy o co autorowi chodzi. Bo jesli chce donieść na
    siebie, że mieszka nielegalnie, to faktycznie nikt go juz z tego mieszkania
    nie ruszy, a jak bedzie się starał to nawet załatwi sprawe karną
    włąścicielowi lokum