  • 11. Data: 2003-11-03 14:10:02
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > Wsadź głowę do kibla, walnij się w dekiel i spuść wodę.

    Jak rozumiem jest to Pana sposob na poranne mycie glowy?
    Tak czy siak nie widze zwiazku z postem.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 12. Data: 2003-11-03 14:11:18
    Od: "Who?" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>

    > To powiedziales...

    Ytneligent to on nie jest jak widac na zalaczonym obrazku.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 13. Data: 2003-11-03 16:15:59
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Who?" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Moze ktorys z grupowiczow potrafi odpowiedziec na to pytanie.
    > Szukam konkretnych informacji gdzie zglosic taki "incydent" oraz jak sie
    do
    > tego zabrac (podania? pisma? czerwony telefon? :)
    > I najwazniejsze , czy mozna takie zgloszenie zlozyc jako osoba anonimowa?

    Jaki jest stan faktyczny? Jak widze po odpowiedziach chyba grupowicze (razem
    ze mna wlacznie) nie do konca wiedza o co chodzi.

  • 14. Data: 2003-11-03 18:37:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To silnie zależy od tego, na czym polega nielegalność owego procederu.
    Jeśli niezgłoszenie do podatku, to Urząd Skarbowy. Jeśli z innych
    przyczyn, musisz je określić. Anonimowość Twoja lub nie zależy od tego
    jakimi dysponujesz dowodami tego haniebnego postępku. Jeśli gość wynajął
    Tobie, no to ta anonimowość będzie dość iluzoryczna. Jak napiszesz, że
    wynajmuje, a nie napiszesz komu, to nie ma siły ludzkiej na to, by ktoś
    się tym zajął.

  • 15. Data: 2003-11-03 18:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jako *anonimowy konfident* nie możesz liczyć na *srebrniki*

    Błądzisz bracie, oj błądzisz silnie. :-))

  • 16. Data: 2003-11-03 19:31:31
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Who?" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    przeczytalem ten watek i tak sie zastanawiam, nie kryje tez pierwsza moja
    reakcja bylo "niezly konfident" ale po paru sekundach stwierdzilem, ze jesli
    wszyscy bedziemy mieli takie podejscie jak tutaj obecni do kolegi ktory, co
    prawda w ramach zemsty chce, ale mimo wszystko chce wprowadzic prawo, to ja
    sie nie dziwie ze mamy taki burdel w kraju

    najsmutniejsze jest to ze jest to grupa o tematyce prawnej i mozna by sie
    bylo spodziewac, ze gdzie jak gdzie, ale tutaj takich komentarzy bedzie
    niewiele

  • 17. Data: 2003-11-03 19:40:43
    Od: Catbert <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > najsmutniejsze jest to ze jest to grupa o tematyce prawnej i mozna by sie
    > bylo spodziewac, ze gdzie jak gdzie, ale tutaj takich komentarzy bedzie

    Inicjator postu nie sprecyzował, czemu "zawiadomienie" ma służyć - może
    ktoś wynajął jego mieszkanie? Mnie kiedyś kobitka wynajęła lokum
    demontując uprzednio np. piecyk gazowy i sprzedając mi meble, do czego
    nie była uprawniona, bo miała jedynie wynająć mieszkanie, a nie
    handlowac zawartością - właściciel po powrocie miał oczy, jak spodki.
    Jak kto fiut, to napuścić na niego organ nie grzech.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 18. Data: 2003-11-03 20:04:10
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlowac zawartością - właściciel po powrocie miał oczy, jak spodki.
    > Jak kto fiut, to napuścić na niego organ nie grzech.

    a powiedz mi jakie z punktu widzenia prawa ma to znaczenie?
    jesli cos jest nielegalne i wbrew prawu, nalezy zrobic z tym porzadek,
    logicznie sprawe ujmujac i nie ma znaczenia fakt czy ten ktory czyni
    przestepstwo lub wykroczenie, zalazl komus za skroeczy nie, wazne jest ze
    lamie prawo, a przynajmniej tak powinno byc :)

  • 19. Data: 2003-11-03 20:42:55
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Jeszcze niedawno bo jakieś 50 lat temu bycie Żydem było niezgodne z prawem.
    Jak ktoś doniósł na Żyda to mógł dostać jego mieszkanie. Czy dalej chcesz
    bronić prawa. Tomek

  • 20. Data: 2003-11-03 21:24:59
    Od: "Zenek" <z...@p...com>

    > Raczej ktos wycial mi niezly numer jesli chodzi wlasnie o temat wynajmu.
    > Nalezy sie kolesiowi i to bardzo.

    Lepiej jak bys opisał o co chodzi. No chyba, że jest to typowa zemsta za coś
    innego. Prawo prawem, a praktyka może wyglądac inaczej. I z powodu na
    praktykę lepiej pewnych rzeczy nie robic bo robi sie kuku samemu sobie.