  • 11. Data: 2015-04-29 16:17:56
    Temat: Re: Niedopuszczenie do kontroli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-04-15 o 08:48, Andrzej Lawa pisze:

    > OK, to podaj swój adres i wpuść mnie do swojego domu. Jeśli nie, to
    > pewnie masz tam uprowadzone dzieci na handel. Bo inaczej byś mnie wpuściła.

    A jak nawet nie, to jak wpadniemy bandą, to się coś podrzuci. Przecież
    gołym okiem tam widać, że coś kombinowana ta kontrola była. Normalnie
    kontrola nie biega z kamerami, a tam była i ta kamera, której nagranie
    jest w sieci, ale i druga kamera trzymana przez kogoś obok
    Komorowskiego. Niestety po raz kolejny niezależna.pl okazuje się po
    prostu niewiarygodna.

  • 12. Data: 2015-04-29 23:38:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-29 00:14, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    Mam tylko pytanie:
    czy to jest cieć czy prawnik. ;-

    --
    animka

  • 13. Data: 2015-04-29 23:39:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-29 15:59, Robert Tomasik pisze:

    > Może, tylko czemu wydają polecenia kontrolującemu?

    Może mieli takie prawo :-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2015-04-29 23:44:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-29 16:17, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > jest w sieci, ale i druga kamera trzymana przez kogoś obok
    > Komorowskiego. Niestety po raz kolejny niezależna.pl okazuje się po

    Może masz rację. Nie wnikam.
    Dodam tylko, że nie tylko na tej niezależnej o tym pisali.
    Miałam sentyment do zakładów Ursus (to historia) i ubolewam, że zostaly
    zlikwidowane dla dewelopera.
    To wszystko.

    --
    animka

  • 15. Data: 2015-04-30 01:34:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-04-15 o 23:38, animka pisze:

    adzal-w-kontroli-co-na-prokurator-ujawniamy-nagranie

    > Mam tylko pytanie:
    > czy to jest cieć czy prawnik. ;-

    Co za różnica? Ważne, że skuteczny.