  • 11. Data: 2017-07-21 11:14:16
    Temat: Re: Nie wykonana usługa - oferia
    Od: Michał <n...@n...pl>

    A tu łopatologiczna instrukcja: https://www.pozew-cywilny.pl/

  • 12. Data: 2017-07-21 11:43:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 11:05, Michał pisze:

    > Nigdzie nie musisz jeździć. Piszesz pozew nakazowy (jest formularz),

    To się nie nadaje do postępowania nakazowego, nie wprowadzaj w błąd.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-07-21 11:43:32
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-21 o 11:14, Michał pisze:

    > A tu łopatologiczna instrukcja: https://www.pozew-cywilny.pl/

    ok dzięki

  • 14. Data: 2017-07-21 12:17:36
    Od: Michał <n...@n...pl>

    On 21.07.2017 11:43, Liwiusz wrote:

    > To się nie nadaje do postępowania nakazowego, nie wprowadzaj w błąd.

    Możliwe - moja kulpa.

  • 15. Data: 2017-07-21 12:31:32
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 21 Jul 2017 09:24:17 +0200, w <5971ac23$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
    karol <k...@g...com> napisał(-a):

    > Czyli co, można bezkarnie oszukiwać ? bo tak piszecie

    Nie można.

    Zgłoś na policję -- często delikwent po samym wezwaniu na komisariat ze starchu
    zwraca kasę, a bywa że i policjant go odpowiednio potrafi "zmotywować".
    Tylko zeznaj, że zainkasowali kasę i zniknęli :)

    Ponadto mogłeś nie być pierwszym, więc wówczas to już sprawa kryminalna.

    Z pozwem możesz poczekać do momentu zakończenia spraw na policji.
    Odsetki lecą, ale od momentu wysłania pisma z wezwanie do zwrotu, więc pismo
    takie wyślij.

  • 16. Data: 2017-07-21 12:50:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Weź się chłopie ożeń.
    Lub kup psa :-))

    -----

  • 17. Data: 2017-07-21 12:50:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Kto poświadcza nieprawdę..."

    -----

  • 18. Data: 2017-07-21 12:58:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 12:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Kto poświadcza nieprawdę..."

    Nie ubieraj swoich farmazonów w cudzysłów, bo jeszcze ktoś pomyśli, że
    to cytat z ustawy.

    --
    Liwiusz