    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: karol <k...@g...com>
    Subject: Nie wykonana usługa - oferia
    Date: Thu, 20 Jul 2017 12:37:03 +0200

    witam, zleciłem pewnej firmie wykonanie paru rzeczy na forum. (Znalazłem
    ja na oferii bo tam napisalem ze szukam takiej osoby) Osoba pisała mi ok
    2 miesiecy ze maja problemy itd i w koncu napisali ze nie dadza rady i
    ze zwroca pieniadze, podalem im nr konta, napisali po paru dniach ze
    przelali, mineło 3 tygodnie i po pieniadzach nie ma sladu, na maile nie
    odpisuja, a wiem ze sa na necie bo na inne ogloszenia na oferii odpowiadaja.
    Oferia nie poczuwa sie do winy, pisze zeby wyslac im skan pisma z
    policji to usuna im konto, ale tak do nich nie napisza zeby wyjasnic,
    choc im dowody wyslalem
    co teraz zrobic?
    zglosic sprawe na policje czy do prokuratury czy moze najpierw napisac
    im ze czekam 7 dni i pozniej zglaszam sprawe
    mam dane tej firmy, ja tez jestem firma.