  • 11. Data: 2004-05-28 18:21:51
    Temat: Re: Nie płacimy za złe parkowanie ?
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    [...
    >Policja policja (policjom)
    ??
    ...]

    mialo byc Policja policją

    [...
    Coś mi się wydaje , że pomieszałeś fakty i nazwy. Może firma
    zostawiała ci wezwanie do zapłaty opłaty podwyższonej za brak biletu
    parkingowego
    ...]

    Fakt piszac o mandatach mialem na mysli wezwanie do zapłaty opłaty
    podwyższonej za brak biletu parkingowego, moj blad. Nie zmienia to jednak
    faktu tego, ze tak wlasnie robia. Pomimo iz posiadam karnet dostaje
    "mandaty" nie bedac o nich powiadamiany. Ba, dostalem rok temu dwa "mandaty"
    za parkowanie w miejscu w ktorym nie parkowalem, jestem tego pewien w 100%.
    A potem przychodzi mi ponaglenie (straszenie komornikiem, itp.) z Urzedu
    Miasta, ktory to wynajmuje ta firme. I co mam wtedy zrobic ? Kombinowac
    swiadkow aby nie byc przed sadem jak ten palec, sam wobec slowom zapewne
    kilku kontrolerow ?

    [...
    (i takie wezwania też muszą mieć własciwą formę
    powiadamiania - na pewno nie szyba samochodu ;-))
    ...]

    Jednak tak wlasnie robia, wkladaja za szybe !
    Ale mniejsza o to.

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---
    Virus Free.

  • 12. Data: 2004-05-29 07:28:34
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Arqadius" <a...@w...pl> napisał:

    >A potem przychodzi mi ponaglenie (straszenie komornikiem, itp.)
    Należy sprawę wyjaśnić. To oni powinni udowodnić twoja winę, a nie ty,
    że tam nie parkowałeś. Z tym komornikiem (jeśli komornik, a nie
    poborca), to droga jeszcze daleka. Pomijam fakt, że znowelizowana
    ustawa nadal jest niejasna, bo np. nie żaden przepis nie określa, kogo
    można karać oraz w jakim terminie należy zapłacić karę za brak opłaty.
    Nie jest wskazana osoba zobowiązana do uiszczenia opłaty. Nie wiadomo,
    wobec kogo należy wszcząć postępowanie egzekucyjne.

    >Jednak tak wlasnie robia, wkladaja za szybe !
    A skutkuje to tym, że nie mają dowodu, iż powiadomili cię o wezwaniu.

    Artur Golański

  • 13. Data: 2004-05-29 08:05:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur Golanski wrote:
    > Mylisz się i to bardzo z tym cmokaniem ;-) Aby uzupełnić swą niewiedzę
    > w tym temacie poczytaj tu: http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    czyn zabroniony jest, ale jeszcze zawinienie trzeba wykazać...

    KG