  • 1. Data: 2004-05-27 17:14:26
    Temat: Re: Rowerzysta na przejsciu dla pieszych
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Nudzi ci się?
    Nie skadze ;-)

    >Osobnik bez prawa jazdy zasadniczo nie ma prawa kierować pojazdami.
    Ten, "zasadniczo ma prawo", chyba, ze TY nie znasz prawa i nie jest
    wazna czy on ma prawo jazdy, bo nie wymaga sie uprawnien do kierowania
    rowerem od osoby powyzej 18 lat - a ten maial ok. 60, jesli pamietasz
    poczatek watku.

    >Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia - lepiej zamilcz.
    Mam, jak widac powyzej, wiec pisze, choc milcze (tak jak chcesz).

    >Albo,jeśli wolisz gwarę: czep się tramwaja.
    Widze, ze zmieniles juz slownictwo, ktoremu nic nie mozna zarzucic
    bardzo mnie to cieszy (teraz nikt nie moze skargi napisac) ;-)

    KaMil

  • 2. Data: 2004-05-27 20:46:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KaMil wrote:

> [...]
    > wazna czy on ma prawo jazdy, bo nie wymaga sie uprawnien do kierowania
    > rowerem od osoby powyzej 18 lat - a ten maial ok. 60, jesli pamietasz

    Każdy o choć odrobinie inteligencji domyśliłby się, że pisałem ogólnie -
    a nie o tym konkretnym typie pojazdu (czy może nie wiesz, że np.
    samochody też są pojazdami?) i już na pewno nie o tym konkretnym, jednym
    osobniku - ot chociażby na podtawie fragmentu "jeśli jechał prawidłowo"
    (ów bez prawka), bo rowerzysta przejeżdżający jezdnię przejściem dla
    pieszych na pewno nie jedzie prawidłowo.

    Naucz się czytać do końca i ze zrozumieniem (o ile to jest w twoim
    przypadku w ogóle możliwe).