    From: "Arqadius" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie płacimy za złe parkowanie ?
    Date: Fri, 28 May 2004 20:21:51 +0200

    Witam

    [...
    >Policja policja (policjom)
    ??
    ...]

    mialo byc Policja policją

    [...
    Coś mi się wydaje , że pomieszałeś fakty i nazwy. Może firma
    zostawiała ci wezwanie do zapłaty opłaty podwyższonej za brak biletu
    parkingowego
    ...]

    Fakt piszac o mandatach mialem na mysli wezwanie do zapłaty opłaty
    podwyższonej za brak biletu parkingowego, moj blad. Nie zmienia to jednak
    faktu tego, ze tak wlasnie robia. Pomimo iz posiadam karnet dostaje
    "mandaty" nie bedac o nich powiadamiany. Ba, dostalem rok temu dwa "mandaty"
    za parkowanie w miejscu w ktorym nie parkowalem, jestem tego pewien w 100%.
    A potem przychodzi mi ponaglenie (straszenie komornikiem, itp.) z Urzedu
    Miasta, ktory to wynajmuje ta firme. I co mam wtedy zrobic ? Kombinowac
    swiadkow aby nie byc przed sadem jak ten palec, sam wobec slowom zapewne
    kilku kontrolerow ?

    [...
    (i takie wezwania też muszą mieć własciwą formę
    powiadamiania - na pewno nie szyba samochodu ;-))
    ...]

    Jednak tak wlasnie robia, wkladaja za szybe !
    Ale mniejsza o to.

    Pozdrawiam
    Arqadius

    ---