  • 1. Data: 2004-05-27 17:01:55
    Temat: Wyrok nakazowy-elp
    Od: "mirek" <m...@p...onet.pl>

    Dostałem dzisiaj wyrok nakazowy -grzywna w wys.600zł.

    O co chodzi dokładnie.

    Pan x podał mnie na policję że zajechałem mu drogę i podobno tamowałem ruch
    przed zaajechaniem drogi na skrzyżowaniu(jeżdzę już 10 lat-codziennie
    ok.100km).Byłem wezwany-przesłuchany przez sierżanta z drogówki.Ponadto
    wydarzenie miało miejsce wtedy kiedy jestem w pracy(świadkowie przesłuchani).
    Policjant po porzesłuchaniach stwierdził że sprawa jest do umorzenia.A tu
    dzisiaj listonosz przynosi WYROK NAKAZOWY.
    Proszę o radę

  • 2. Data: 2004-05-27 17:44:13
    Temat: Re: Wyrok nakazowy-elp
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    mirek wrote:
> [...]
    > Policjant po porzesłuchaniach stwierdził że sprawa jest do umorzenia.A tu
    > dzisiaj listonosz przynosi WYROK NAKAZOWY.

    Piszesz w terminie sprzeciw i sprawa trafia na rozprawę. Tam się możesz
    bronić. Ale koszty w razie skazania będą wyższe, wyrok też nieokreślony.

    KG

  • 3. Data: 2004-05-27 18:58:05
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > KG
    > Jak wyższe-przeciesz ja tego nie zrobiłem-mam świadków że w tym czasie byłem
    w pracy.Facet ich nie ma!!!
    \

  • 4. Data: 2004-05-27 19:04:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > w pracy.Facet ich nie ma!!!

    niezbadane są wyroki sądów ;)

    KG

  • 5. Data: 2004-05-27 19:10:24
    Od: m...@p...onet.pl

    > niezbadane są wyroki sądów ;)
    >
    > KG

    Czyli-co.Ktokolwiek pójdzie na policję i powie że pan x jechał w tym czasie i
    w tym miejscu -nie mając świadków-MA RACJĘ,a ten co ma na to świadków że tak
    nie było -jest be??

  • 6. Data: 2004-05-27 19:18:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Czyli-co.Ktokolwiek pójdzie na policję i powie że pan x jechał w tym czasie i
    > w tym miejscu -nie mając świadków-MA RACJĘ,a ten co ma na to świadków że tak
    > nie było -jest be??

    Tego nie przelicza się w ten sposób, że im więcej osób zeznaje tym lepiej...
    Ale naprawdę nie odwodzę Cię od pisania sprzeciwu. Sąd nie gryzie ;)

    KG