  • 1. Data: 2004-05-27 15:40:10
    Temat: ceny
    Od: Jaged <t...@n...nie.ma>

    Widziałem w jednym z hipermarketów wywieszony koszyk z cenami, z
    nazwą sklepu, ich cenami. Czy takie działania są zgodne z
    prawem? Czy konkurencja ma prawo zarządać usunięcia ich nazwy z
    tablicy? Czy na własnej stronie internetowej mogę napisać, że
    taki sobie produkt kosztuje u mnie tyle a w firmie xxx tyle.

    --
    ----------JAGED---------
    jaged(at)wp(kropka)pl gg 44360

  • 2. Data: 2004-05-27 20:15:12
    Temat: Re: ceny
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    :
    a widzialews reklame Tele 2 ?

    :)

    Jezlei pisza prawde to czemi nie, co innego jak by bylo napisane ze towar z
    tego i tego sklepu
    czy od tego producenta jest gorszy.

    P.

  • 3. Data: 2004-05-27 20:22:32
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Przemyslaw* *Rokicki* [
    b...@l...myslnik.office.wycinamy.com ] napisał(a):

    > a widzialews reklame Tele 2 ?

    ja widzialem - fakt - to jest dobry przyklad :)

    > Jezlei pisza prawde to czemi nie, co innego jak by bylo napisane
    > ze towar z tego i tego sklepu
    > czy od tego producenta jest gorszy.

    oto podstawa prawna: Dz.U. 1993 Nr 47 poz. 211 art 16 pkt. 3 i pkt. 4

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 4. Data: 2004-05-28 07:49:56
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > prawem? Czy konkurencja ma prawo zarządać usunięcia ich nazwy z
    > tablicy? Czy na własnej stronie internetowej mogę napisać, że

    Nie ... od pewnego czasu mozna stosowac reklame porownawcza ...

  • 5. Data: 2004-05-28 10:24:23
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jaged pisze:

    [...]
    > Czy na własnej stronie internetowej mogę napisać, że
    > taki sobie produkt kosztuje u mnie tyle a w firmie xxx tyle.

    Ta "inna firma" moze napisac, ze jesli ktos sprzedaje taniej, oni zwroca
    roznice ceny...

    Boguslaw