  • 1. Data: 2004-05-27 17:30:34
    Temat: dzis w TVN o pisch odchodach
    Od: "m" <m...@o...pl>

    no i wlasnie. jakie przepisy "zmuszaja" wlasciciela pieska do sprzatania po
    swoim piesku? jak piesek moze biegac na podworku - w kagancu i na smyczy - czy
    tez bez jednego lub drugiego? bo musze przyznac, jesli ktos ma malego jamniczka
    i musi go "prowadzac" w kagancu i na smyczy - to troche smieszne i dziwne.

  • 2. Data: 2004-05-27 17:42:03
    Temat: Re: dzis w TVN o pisch odchodach
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *m* [ m...@o...pl ] napisał(a):

    > no i wlasnie. jakie przepisy "zmuszaja" wlasciciela pieska do
    > sprzatania po swoim piesku? jak piesek moze biegac na podworku -

    tego akurat nie wiem... ale cos mowili o zasmiecaniu tez :) jak
    poznasz Dz.U. to daj znac :)

    > w kagancu i na smyczy - czy tez bez jednego lub drugiego? bo

    pies musi miec i kaganiec i smycz... chyba nieistotny jest rozmiar psa

    > musze przyznac, jesli ktos ma malego jamniczka i musi go
    > "prowadzac" w kagancu i na smyczy - to troche smieszne i dziwne.

    a jak sejm chcial wprowadzic obowiazek jezdzenia w kaskach na rowerze
    to to tez bylo smieszne... co ma powiedziec siedemdziesiecioletnia
    babcia na starym zardzewialym skladaku z piecioma kilogramami rzepy w
    swojej prlowskiej torbie na zakupy :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-05-27 18:10:23
    Od: "m" <m...@o...pl>

    > tego akurat nie wiem... ale cos mowili o zasmiecaniu tez :) jak
    > poznasz Dz.U. to daj znac :)

    jakbym wiedziala, nie pytalabym sie.

    > pies musi miec i kaganiec i smycz... chyba nieistotny jest rozmiar psa

    jeszcze jakbys podal podstawy p[rawne takiego dzialania

    > a jak sejm chcial wprowadzic obowiazek jezdzenia w kaskach na rowerze
    > to to tez bylo smieszne...

    sorki- nie porownuj takich spraw.jesli znasz podstawy prawne - to podaj -
    dlaczego wlasciciele psow musza wyprowadzac swoje pieski w kagancach - i na
    smyczy. a jak nie wiesz, to nie filozofuj

    >co ma powiedziec siedemdziesiecioletnia
    > babcia na starym zardzewialym skladaku z piecioma kilogramami rzepy w
    > swojej prlowskiej torbie na zakupy :)

    wiesz, gorzej jak bedzie dzwigala 25 kg cukru. i moze to byc
    dwiewiecdziesieciodwiewieciolatka. i jedzie na baaaaaaardzo zardzewialym
    rowerze. jesli wyznajesz taka filozofie odpowiedzi - daj sobie spokoj.

  • 4. Data: 2004-05-27 18:30:03
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    http://bip.kprm.gov.pl/bip/showArticle.jsp?id=1268&t
    yp=new

  • 5. Data: 2004-05-27 19:30:54
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > jeszcze jakbys podal podstawy p[rawne takiego dzialania

    z kw wynikają tylko kary za niezachowanie "zwykłych bądź
    nakazanych środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia";
    zwykłe- to wg komentarza "zwyczajowo, powszechnie przyjęte"
    (wg "zwyczaju", to by u nas mogło być puszczanie zupełnie bez nadzoru
    wielkiego, groźnego psa;)
    nakazane - to np. uchwały rad gminy;
    przykładowo w K-wie wymagana jest smycz _lub_ kaganiec;
    psy do 5 kg nie muszą tego w ogóle mieć;
    psy ras uznanych za agresywne: smycz i kaganie;
    zakaz wprowadzania psów na place zabaw, itp.;
    trzeba też sprzątać psie kupki;
    tyle przepisy lokalne, o praktyce nie muszę chyba mówić;

    jest w Internecie przegląd takich uchwał, postaram się podać;

    g.

  • 6. Data: 2004-05-27 19:35:05
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > tyle przepisy lokalne, o praktyce nie muszę chyba mówić;
    >

    > jest w Internecie przegląd takich uchwał, postaram się podać;

    tu:
    http://www.dogomania.pl/index.php?name=PNphpBB2&file
    =viewtopic&t=9850