  • 51. Data: 2010-08-03 18:19:45
    Temat: Re: Nie odebrane dziecko z przedszkola
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Stępień wrote:

    > I my się z Rosji śmiejemy. Z samych siebie się śmiejemy.

    do czasu kiedy sie nie okaze, ze prokurator faktycznie zignorwał sprawę.

    cały dowcip polega na tym, żeby spraw nie ignorowac, ale szybko je
    załatwiać.

  • 52. Data: 2010-08-03 18:43:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 19:55, Użytkownik Michał Stępień napisał:

    > A co to jest to wyżej?

    Nie wiem co uważasz za to co jest wyżej ale czekam aż zgodnie
    ze swoją teorią udowodnisz swoje twierdzenie.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-08-03 18:55:14
    Od: Michał Stępień <p...@o...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nie wiem co uważasz za to co jest wyżej ale czekam aż zgodnie
    > ze swoją teorią udowodnisz swoje twierdzenie.

    Udowodniłem już "moje twierdzenie" zgodnie z "moją teorią".

  • 54. Data: 2010-08-03 19:19:41
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > A sądzisz, że prokurator się podłoży i wyrzuci papiery do kosza?

    Jaki prokurator i jakie papiery? :)
    Na razie mowa jedynie o tym, że dzieckiem pod nieobecność rodziców chwilowo
    zajęła się jego opiekunka przedszkolna zabierając je do własnego domu.
    Od takiej sytuacji do oskarżenia o pedofilię naprawdę jest jeszcze
    daleeeeka droga.

    A jeśli nawet poczynić założenie, że "dziecko coś dziwnego może
    powiedzieć", to naprawdę nieistotne w jakich okolicznościach się to
    stanie - czy po jego codziennym, zwykłym powrocie z przedszkola czy po
    incydencie ze spóźnionymi rodzicami.

    Pozdrawiam
    K.

  • 55. Data: 2010-08-03 19:21:49
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > A potem przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

    A tak bardziej "ad meritum"?
    Bo przepychanki w stylu "udowodnij, że twoje stwierdzenie jest twojsze wg
    twojej teorii" jakie uskuteczniasz w gałęzi obok, nie bardzo mnie
    interesują.

    Pozdrawiam
    K.

  • 56. Data: 2010-08-03 19:58:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > powiedzieć", to naprawdę nieistotne w jakich okolicznościach się to
    > stanie - czy po jego codziennym, zwykłym powrocie z przedszkola czy po

    zgadza sie.
    z tym, ze sytuacja w przedszkolu jest łatwiejsza do obronienia.
    dzieci raczej nie przebywaja osobno.

  • 57. Data: 2010-08-03 20:23:56
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > z tym, ze sytuacja w przedszkolu jest łatwiejsza do obronienia.
    > dzieci raczej nie przebywaja osobno.

    Nawet taka, gdy przedszkolanka siedzi z dzieckiem "po godzinach" czekając
    na spóźnialskiego rodzica?
    W przedszkolu oczywiście.
    Niczym się to co do zasady nie różni od czekania w jej własnym domu.

    Pozdr.
    K.

  • 58. Data: 2010-08-04 08:02:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 21:21, Użytkownik Krzysztof napisał:

    > A tak bardziej "ad meritum"?
    > Bo przepychanki w stylu "udowodnij, że twoje stwierdzenie jest twojsze
    > wg twojej teorii" jakie uskuteczniasz w gałęzi obok, nie bardzo mnie
    > interesują.

    Tak samo jak mnie nie interesują odzywki troli wszelakich w stylu
    za dużo się AXN naoglądałeś.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2010-08-04 08:03:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-03 20:55, Użytkownik Michał Stępień napisał:

    > Udowodniłem już "moje twierdzenie" zgodnie z "moją teorią".

    Nie udowodniłeś a tylko robisz uniki.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2010-08-04 10:04:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Aug 2010, RadoslawF wrote:

    > Poważnie ?
    > To skoro tak twierdzisz to będziesz taki miły i to udowodnisz ?

    To może ja:
    _117.html
    +++
    Art. 6
    Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, która z faktu tego
    wywodzi skutki prawne.
    ---

    Z góry chciałbym powybijać z głowy pomysły w rodzaju "do postępowania
    karnego nie stosuje się KC" - przepisy ogólne, *o ile nie są uchylone
    przepisami szczegółowymi* (co działa tak, że np. w KK czy KPA są przepisy
    które "zastępują" odpowiednie przepisy KC np. dotyczące terminów,
    więc *dlatego* nie stosuje się art.112 np. do określenia terminowości
    wpłaty podatków) działają w *całym* prawie.

    I co teraz? :)
    (teraz możesz przytoczyć przepisy KK, KPA lub innych aktów, wskazujące
    że w przypadku "postępowań wynikłych z niniejszej ustawy stosuje się
    zasadę iż to przeciwnik powinien coś udowadniać" :P)

    pzdr, Gotfryd