  • 21. Data: 2012-08-02 10:48:02
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.08.2012 09:54, Maciek pisze:
    > Jest chore. Urzędniczy bełkot utrudniający życie ludziom. No ale wśród
    > 2-3 latków przecież też mogą być terroryści :->

    Prawdopodobnie chodzi o przeciwdziałanie porwaniom dzieci itd... tj żeby
    sobie taki porywacz jeden z drugim nie wziął dowolnego dokumentu
    jakiegokolwiek dziecka, wyrobionego 2 lata temu i twierdził że to jest
    to dziecko - nikt nie będzie miał podstaw do tego żeby stwierdzić że to
    nie to samo dziecko.

    Problem w tym, że porywacze sobie na pewno jakoś radzą, zaś utrudnia to
    życie porządnym ludziom.

    A wystarczy spojrzeć na legitymacje którymi się posługują np
    6toklasiści. Zazwyczaj są na nich zdjęcia z okolic 1. klasy. Śmiem
    twierdzić że różnice są większe niż między 1-latkiem a 3-latkiem, zaś
    jakoś nikomu to nie przeszkadza.

    p. m.

  • 22. Data: 2012-08-02 10:52:15
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.08.2012 09:50, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > dla porównania zdjęcia mojego syna:
    >
    > 1. W czasie jak wyrabiałem mu dowód:
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/Qos947zoFskNgi
    O856gIhtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
    > 2. Obecnie (4 lata późnej)
    > https://picasaweb.google.com/lh/photo/0Q8e7lnXuBLCXb
    jgb_7w6dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    > Podobny, nie?

    Nie tylko podobny, ale wręcz rodzina :). Tj - nie miałbym wątpliwości
    mając takiego "4 lata później" ze zdjęciem "4 lata wcześniej" że to jak
    nie ten sam, to bliska rodzina.

    O wiele bardziej podobny niż mój syn, który po ustawieniu do "norm
    paszportowych" wyszedł zupełnie, ale to zupełnie niepodobny do siebie.
    Zdjęcie jest nieco podobne do jego pradziadka (w końcu rodzina :) ).

    Dzieciom w ogóle zdjęcia w dokumentach nie powinny być potrzebne.
    Przynajmniej tym najmłodszym.

    p. m.

  • 23. Data: 2012-08-02 11:11:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 15:06:06 +0200, Ariusz napisał(a):

    > Masz dziecko - oddawałeś je do przedszkola?
    > Bo patrząc na twój tok myślenia - powinno pozamykać się wszystkie
    > placówki dla dzieci do 7 roku życia.

    Może kiedyś odróżnisz kilka godzin od dwóch tygodni. W dodatku co innego gdy
    pozostawienie w przedszkolu jest elementem dnia codziennego, a co innego gdy
    dziecko jest nastawiane przez rodziców na wyjazd, przygodę, dużo wspólnie
    spędzonego czasu i... nagle ZONK. Córuś, stój przy tej ladzie, ktoś po
    Ciebie przyjdzie, pa!

    Każdy normalny by został w kraju, albo właśnie się rozdzielił - jeden rodzic
    jedzie z jednym dzieckiem, drugi zostaje z drugim. Ale jak widać są różni
    ludzie - może ktoś by się dobrze bawił na takich wakacjach. Ja bym nie był w
    stanie się zrelaksować, mając w pamięci jaką gehennę zgotowałem mojemu
    dziecku.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2012-08-02 12:06:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    m <m...@g...com> writes:

> [...]
    > jakiegokolwiek dziecka, wyrobionego 2 lata temu i twierdził że to jest
    > to dziecko - nikt nie będzie miał podstaw do tego żeby stwierdzić że

    Można wyrobić dziecku paszport z jego zdjęciem na dane innego dziecka.
    :)

    MJ

  • 25. Data: 2012-08-02 12:43:57
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 10:52:15 +0200, m napisał(a):

> [...]

    > paszportowych" wyszedł zupełnie, ale to zupełnie niepodobny do siebie.
    > Zdjęcie jest nieco podobne do jego pradziadka (w końcu rodzina :) ).

    Mój na zdjęciu w dowodzie akurat jak pulchny bobasek trochę wyszedł (jakoś
    nigdy nim nie był. Wszystko co zje to spali) ;)

    > Dzieciom w ogóle zdjęcia w dokumentach nie powinny być potrzebne.
    > Przynajmniej tym najmłodszym.

    Dobrze chociaż, że podpisów nie wymagają :D

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 26. Data: 2012-08-02 12:48:12
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 09:54:25 +0200, Maciek napisał(a):

    > Jest chore. Urzędniczy bełkot utrudniający życie ludziom. No ale wśród
    > 2-3 latków przecież też mogą być terroryści :->

    A paszporty dla psów? To dopiero jest bełkot ;)

    A tak na serio - taki nieprzemakalny dowód to ma też praktyczne strony.
    Raz, że wyrobienie nie jest zwykle aż tak uciążliwe (wniosek z internetu
    pobrać wydrukować i wypełnić można - na paszport już nie), a dwa że dziecko
    ma jakiś normalny dokument tożsamości. Wpisów do dowodów od lat już nie ma,
    a książeczka zdrowia jako dokument tożsamości to żart jakiś jest.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 27. Data: 2012-08-02 13:00:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-02 11:11, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > stanie się zrelaksować, mając w pamięci jaką gehennę zgotowałem mojemu
    Iiiii tam - może dziecko i tak większość życia z opiekunką spędza i jak
    "cioci i wujcia" dwa tygodnie nie zobaczy to mu się świat nie zawali. W
    końcu dziecię dopiero dwuletnie i chyba najlepiej znają je
    rodzice/opiekunka, a nie rozhisteryzowani czytacze prasy brukowej, czy
    innego usenetu :->

    Maciek

  • 28. Data: 2012-08-02 14:38:10
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

> [...]
    > stanie się zrelaksować, mając w pamięci jaką gehennę zgotowałem mojemu

    Chyba jeszcze nie masz dzieci?!
    A na pewno nie oddawałeś żadnego do przedszkola. I tu nie chodzi o
    pozostawianie dziecka przez tydzień, a o ten pierwszy dzień. Tą pierwszą
    godzinę.

    Na lotnisku pewnie mieli wszystko dogadane z rodziną i czekanie dziecka
    nie miało pewnie trwać zbyt długo. Wyszło jak wyszło, a że do tego media
    się jeszcze włączyły to mamy wielką aferę.

    Niech na tej grupie podniosą rękę Ci co nigdy nie popełnili wobec
    swojego dziecka czegoś złego - choćby pozostawienia na kilkanaście minut
    śpiącego dziecka, które jednak po powrocie okazało się, że nie śpi i
    płacze...

    Ariusz

  • 29. Data: 2012-08-02 18:30:35
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

> [...]

    > widząc oddalających się rodziców, przeżyło traumę. Tym większą, że pozostawione

    Dlatego wytoczmy zarzuty rodzicom spowodowania trwałego uszczerbku na
    zdrowiu psychicznym dziecka. Pozbawmy ich praw rodzicielskich i oddajmy
    dziewczynkę tymczasowo do izby dziecka a potem do rodziny zastępczej.
    Dziewczynka na pewno ucieszy się z pobytu w izbie dziecka bo jest tam
    dużo dzieci i fajna zabawa. Myślę, że zrozumie też, że to wszystko dla
    jej dobra i na pewno w nowej rodzinie zaaklimatyzuje się szybko.
    Będzie oczywiście nienawidzić swoich biologicznych rodziców za to, że
    nie wzięli jej na wycieczkę, za to będzie kochać wymiar sprawiedliwości
    i państwo, które umożliwiło jej dorastanie w normalnych, nie
    patologicznych warunkach.

    --
    Lolke

  • 30. Data: 2012-08-02 18:39:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-01 13:53:03 +0200, JaMyszka <f...@g...com> said:

    > W dniu środa, 1 sierpnia 2012 12:09:48 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisa
    > ł:
    >
    > No i mamy różną empatię. I to do własnego dziecka.

    Ekhem, do _różnych_ dzieci.
    ;)

    --
    Bydlę