  • 31. Data: 2012-08-02 19:23:47
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Dzieciom w ogóle zdjęcia w dokumentach nie powinny być potrzebne.
    > Przynajmniej tym najmłodszym.

    Jakby innym obywatelom dokumenty były do czegoś potrzebne

  • 32. Data: 2012-08-02 20:01:03
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 18:30, Bartolomeo pisze:

> [...]
    > zdrowiu psychicznym dziecka. Pozbawmy ich praw rodzicielskich i oddajmy
    > dziewczynkę tymczasowo do izby dziecka a potem do rodziny zastępczej.
    > Dziewczynka na pewno ucieszy się z pobytu w izbie dziecka bo jest tam
    > dużo dzieci i fajna zabawa. Myślę, że zrozumie też, że to wszystko dla
    > jej dobra i na pewno w nowej rodzinie zaaklimatyzuje się szybko.
    > Będzie oczywiście nienawidzić swoich biologicznych rodziców za to, że
    > nie wzięli jej na wycieczkę, za to będzie kochać wymiar sprawiedliwości
    > i państwo, które umożliwiło jej dorastanie w normalnych, nie

    :)

    Uważaj, bo tu jest taki "poziom", że ktoś to potraktuje poważnie...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 33. Data: 2012-08-02 20:01:54
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 19:23, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Jakby innym obywatelom dokumenty były do czegoś potrzebne

    No jakżesz... potrzebne są po to, abyś urzędowym poświadczeniem mógł
    udowodnić, że nie jesteś BinLadenem.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 34. Data: 2012-08-02 21:26:28
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 20:01, SQLwiel pisze:
    > W dniu 2012-08-02 18:30, Bartolomeo pisze:

    > Uważaj, bo tu jest taki "poziom", że ktoś to potraktuje poważnie...

    Prawda jest taka że jeszcze trochę urabiania opinii społecznej i z
    pewnością dogonimy pod tym względem Szwecję. :)

    Co niektórzy potraktowali to nadzwyczaj poważnie http://tinyurl.com/bmh9hdo
    Miałem go za narwańca ale cwanego na swój sposób. Po jego porównaniach
    tego co się zdarzyło na lotnisku z morderstwem stwierdzam, że całkiem mu
    odbiło i chwyta się byle czego aby tylko zaistnieć.

    --
    Lolke

  • 35. Data: 2012-08-02 22:10:47
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-01 14:29, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

    > Obecnie dla dzieci do bodaj 6 roku życia paszporty mają roczny termin
    > ważności.

    5 lat (chociaż kiedyś dawali na 10 lat)
    Po skończeniu 13 lat już na 10 lat.

    N.

  • 36. Data: 2012-08-02 22:13:23
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-02 13:00, Maciek pisze:

    > Iiiii tam - może dziecko i tak większość życia z opiekunką spędza

    I tak właśnie jest w tym przypadku.

    N.

  • 37. Data: 2012-08-02 22:17:18
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:26, Bartolomeo pisze:

    > Miałem go za narwańca ale cwanego na swój sposób. Po jego porównaniach
    > tego co się zdarzyło na lotnisku z morderstwem stwierdzam, że całkiem mu
    > odbiło i chwyta się byle czego aby tylko zaistnieć.

    Widocznie w sprawie Madzi nie zdążył się wypowiedzieć, więc teraz
    nadrabia zaległości.

    N.

  • 38. Data: 2012-08-02 22:39:49
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Nixe w <news:jvems3$jkq$1@inews.gazeta.pl>:

    > 5 lat

    1. Paszport jest ważny przez okres 10 lat od daty jego wydania.
    [1a. Paszport wydany małoletniemu, o którym mowa w art. 21 ust. 2, jest
    ważny przez okres 12 miesięcy od daty jego wydania.]
    [2. Paszport wydany małoletniemu, który ukończył 5 lat a nie ukończył 13
    lat, jest ważny 5 lat od daty jego wydania.]
    <2. Paszport wydany małoletniemu, który nie ukończył 13 lat, jest ważny 5
    lat od daty jego wydania.>

    Nowe brzmienie ust. 2 i przepis uchylający ust. 1a w art. 32 oraz przepis
    uchylający ust. 2 w art. 33 wchodzą w życie z dn. 11.08.2012 r. (Dz. U. z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    2012 r. poz. 798).

  • 39. Data: 2012-08-04 22:02:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    To ile razy do prokuratury powinni być wzywani rodzice dziecka zostawianego
    w żłobku?
    A nie słyszałam , żeby były takie sprawy.
    Dla dziecka będzie/był to szok identyczny,
    jak pozostawienie go od razu u ciotki na 2 tygodnie.

    A że wyjazd był źle pomyślany: głupih nie sieją sami się rodzą.
    Po co dzieciakowi w tym wieku zagraniczny wyjazd?
    Inna flora bakteryjna, nowe horoby, a 2 latek higieny za bardzo nie
    pszestszega, nawet nie powinnien.
    Bezpieczniej dla malca w Polsce.

  • 40. Data: 2012-08-05 10:09:09
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 18:39:05 UTC+2 użytkownik Bydlę napisał:
    > Ekhem, do _r�nych_ dzieci.

    Dyć wiadomo - własne dziecko w grupie daje kupę ;p
    Winnam swą myśl wyrazić słowami "różni nas odczuwana empatia do własnego
    dziecka".

    > ;)

    Thx :)

    --