  • 11. Data: 2012-08-01 14:20:03
    Temat: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-01 12:33, Aha.... pisze:
    > A pomyslalas ze znajkomymy pewnie tak debilnymi jak i ty ze paszport to
    > tylko kawalek papieru i to urzednicy sa winni utrudniania zycia ludziom ?
    Dokładnie. O co w ogóle chodzi z tym paszportem?? Dziecko ma zdaje się 2
    lata, to na ile wydawany jest dziecięcy paszport, że zdążyła się ważność
    skończyć??

    Maciek

  • 12. Data: 2012-08-01 14:22:23
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 13:23:14 UTC+2 użytkownik PJ napisał:
    > [...]
    > tez bym tak zrobil ew. leci jedno z rodzicow z drugim dzieckiem tzn
    > np. matka zostaja z dziewczynka a tata leci z synem ...

    No właśnie. Ale matka zostaje z dzieckiem, co nie zakłóca jego poczucia
    bezpieczeństwa.

    > pomijam
    > kwestie samopoczucia rodzicow na wakacjach po takim "wyczynie"
    > przeciez nastepnego dnia w Grecji wszyscy wspolwycieczkowicze
    > wiedzieli o ich "pomyslowym" rozwiazaniu i z pewnoscia wyrazili swoj
    > podziw dla tak "pomyslowego" rozwiazania ...

    Już nie wnikam w ich święty spokój.

    > PS bohaterowie tego wydarzenia wrocili tydzien wczesniej z wycieczki,

    Ale też nie wiadomo co było motorem;p Opinia publiczna skruszyła ich serca?
    Czy może presja wycieczkowiczów?

    > to warto tez zauwazyc ...

    Oliwa sprawiedliwa... ;p
    I w ten sposób ich koszt był większy o przeżycia tego tygodnia;p

    > PS2 mnie ciekawi gdzie jest granica u takich ludzi ... ok 6k pln to za
    > duzo ... a jak to bylby jakis last minute za 999 pln ? tyle byliby w
    > stanie poswiecic ?

    Właśnie! Albo jest się odpowiedzialnym, albo nie!
    Ktoś kiedyś powiedział, że dziecko nie jest nasze. Ono zostało nam tylko
    dane na przechowanie.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 13. Data: 2012-08-01 14:29:44
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 14:20:03 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dokładnie. O co w ogóle chodzi z tym paszportem?? Dziecko ma zdaje się 2
    > lata, to na ile wydawany jest dziecięcy paszport, że zdążyła się ważność
    > skończyć??

    Obecnie dla dzieci do bodaj 6 roku życia paszporty mają roczny termin
    ważności. Dowód osobisty jest na 5 lat, więc w granicach UE wybór jest
    jasny ;D
    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 14. Data: 2012-08-01 14:30:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-01 14:29, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

    > Obecnie dla dzieci do bodaj 6 roku życia paszporty mają roczny termin
    > ważności. Dowód osobisty jest na 5 lat, więc w granicach UE wybór jest
    > jasny ;D

    W dodatku dowód jest za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2012-08-01 14:41:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-01 14:22, JaMyszka pisze:
    > Ktoś kiedyś powiedział, że dziecko nie jest nasze. Ono zostało nam tylko
    > dane na przechowanie.
    To może ten idiota powinien jeszcze coś za to przechowywanie dopłacać? :->

    Maciek

  • 16. Data: 2012-08-01 14:41:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-01 14:29, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
    > Obecnie dla dzieci do bodaj 6 roku życia paszporty mają roczny termin
    > ważności.
    To jest po prostu chore.

    Maciek

  • 17. Data: 2012-08-01 15:06:06
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-08-01 11:55, JaMyszka pisze:

    > Hmm... A odczucia dziecka się nie liczą? Przecież ono żyło tą atmosferą
    > przedwyjazdową, pełną "zakłóceń" dnia codziennego. Ale było zapewniane, że
    > dalej będzie z rodzicami. A tu nagle, w ekstremie zmian życia codziennego (lotnisko
    - nieznane otoczenie, zdenerwowanie rodziców - nieważny paszport dziecka), ono
    zostaje odrzucone. A przecież ono nic nie zawiniło. I trzeba
    > pamiętać, że dziecko w tym wieku, odczuwa fizyczną więź z rodzicami. Dlatego
    > widząc oddalających się rodziców, przeżyło traumę. Tym większą, że pozostawione
    > zostało pod opieką obcej mu osoby.
    > Omawiając to wydarzenie ze swoimi znajomymi, zgodnie twierdziliśmy, że my byśmy
    > w takiej sytuacji ponieśli koszt naszego gapiostwa i zostali w Kraju razem z
    dzieckiem.

    Masz dziecko - oddawałeś je do przedszkola?

    Bo patrząc na twój tok myślenia - powinno pozamykać się wszystkie
    placówki dla dzieci do 7 roku życia.

    Ariusz

  • 18. Data: 2012-08-01 21:35:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com>

> [...]

    Właśnie! Albo jest się odpowiedzialnym, albo nie!
    Ktoś kiedyś powiedział, że dziecko nie jest nasze. Ono zostało nam tylko
    I jeszcze było takie "Wszystkie dzieci są nasze" :-)

  • 19. Data: 2012-08-02 09:50:50
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 14:41:57 +0200, Maciek napisał(a):

    > To jest po prostu chore.

    Nie jest chore. Przepisy wymagają dokumentu z aktualnym zdjęciem
    (szczególnie tych paszportów biometrycznych się to niby tyczy). Dziecko w
    pierwszych latach życia zmienia się w takim tempie, że po roku zdjęcie jest
    zwyczajnie nieaktualne.

    dla porównania zdjęcia mojego syna:

    1. W czasie jak wyrabiałem mu dowód:
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/Qos947zoFskNgi
    O856gIhtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
    2. Obecnie (4 lata późnej)
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/0Q8e7lnXuBLCXb
    jgb_7w6dMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    Podobny, nie?

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 20. Data: 2012-08-02 09:54:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-02 09:50, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
> [...]
    > pierwszych latach życia zmienia się w takim tempie, że po roku zdjęcie jest
    Jest chore. Urzędniczy bełkot utrudniający życie ludziom. No ale wśród
    2-3 latków przecież też mogą być terroryści :->

    Maciek