  • 11. Data: 2008-11-19 13:14:41
    Temat: Re: Nie ma wiecej wojska?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:gg0mub$b8r$2@news.onet.pl...

    > A skąd znaleźć dość niedorozwojów umysłowych z mentalnością mordercy
    > ochotniczo idących do wojska?

    gdyby nie oni to juz dawno bys szczekal i na smyczy biegal

  • 12. Data: 2008-11-19 13:25:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 19 listopad 2008 11:36
    (autor ===Tomy===
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > TTST

    Texas Terrapins Swim Team ? Tak mówią google :D

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-11-19 13:44:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 19 listopad 2008 14:14
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg13g8$roa$1@news.task.gda.pl>):

    > gdyby nie oni to juz dawno bys szczekal i na smyczy biegal

    A co, sądzisz, że wojskowe mnie złapali i wszczepili inteligencję? Może
    Twoją...

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2008-11-19 14:08:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A co, sądzisz, że wojskowe mnie złapali i wszczepili inteligencję? Może
    > Twoją...

    mysl i czytaj miedzy wierszami...

  • 15. Data: 2008-11-19 14:20:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 19 listopad 2008 15:08
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gg16m1$45b$1@news.task.gda.pl>):

    > mysl i czytaj miedzy wierszami...

    Mówisz, że z nadmiaru pokoju bym zwariował ? No way.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2008-11-19 18:30:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:14:41 +0100, szerszen napisał(a):

    > gdyby nie oni to juz dawno bys szczekal i na smyczy biegal

    Znaczy polskie wojsko nas przed kimś obroniło? A tak... coś
    słyszałem o Sobieskim pod Wiedniem...

    Henry

  • 17. Data: 2008-11-19 18:36:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > gdyby nie oni to juz dawno bys szczekal i na smyczy biegal

    Bredzisz.
    Idź do spowiedzi i wróć tu w ramach pokuty.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 18. Data: 2008-11-19 19:08:19
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 14:25:44 +0100, Tristan napisał(a):

    > Texas Terrapins Swim Team ? Tak mówią google :D

    Tośmy se pogadali :D

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 19. Data: 2008-11-20 07:49:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Mówisz, że z nadmiaru pokoju bym zwariował ? No way.

    jakiego pokoju?
    od kiedy to pokoj lezy w ludzkiej naturze?

  • 20. Data: 2008-11-20 07:50:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bredzisz.

    ty napewno, a pacyfizm to utopia, chyba ze sie go wywola chemicznie lub
    hirurgicznie