  • 1. Data: 2008-11-18 19:00:21
    Temat: Prawo do prywatności filmy na youtube
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Czy wystawiając filmik na youtube nagrany ukrytą kamerą bez zgody osób w nim
    występujących mogę ponieść konsekwencję prawno karne ?
    Zaznaczam, że w filmie zakryłem twarze uczestników pozostawiając jedynie głos
    sylwetki bez twarzy.

  • 2. Data: 2008-11-18 19:03:18
    Temat: Re: Prawo do prywatności filmy na youtube
    Od: w...@o...pl

    Film nagrałem w moim domu.Osoby uczestniczące to dwaj pastorzy jednego z
    kościołów protestanckich.

  • 3. Data: 2008-11-18 19:17:24
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Film nagrałem w moim domu.Osoby uczestniczące to dwaj pastorzy jednego z
    > kościołów protestanckich.
    >
    > --

    Samo tajne nagrywanie jest juz nielegalne...

  • 4. Data: 2008-11-18 19:21:50
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Samo tajne nagrywanie jest juz nielegalne...

    Powaznie? Kurde, to lece zdemontowac monitoring domu.
    A moze mam tabliczke przed wjazdem postawic z planem rozlokowania kamer?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2008-11-18 19:36:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv4c8$318$01$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Samo tajne nagrywanie jest juz nielegalne...
    Łatwo napisać bzdurę, z dowodem trudniej, nie?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-11-18 19:47:19
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Samo tajne nagrywanie jest juz nielegalne...

    Sorry..." tajne nagrywanie prywatnych rozmow jest..."

  • 7. Data: 2008-11-18 19:47:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "e-zop" <e...@o...pl> wrote
    > Samo tajne nagrywanie jest juz nielegalne...

    Jeśli on sam uczestniczył w tej rozmowie albo miał prawo dostępu do
    pomieszczenia, w kazdej chwili mógł tam być to jest legalne.

  • 8. Data: 2008-11-18 19:48:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Wojtek" <w...@o...pl> wrote
    > Zaznaczam, że w filmie zakryłem twarze uczestników pozostawiając jedynie
    > głos
    > sylwetki bez twarzy.

    Niby ok. Ale jak po głosie da się poznać kto to?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dobra_osobiste

  • 9. Data: 2008-11-18 19:56:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv64b$6i5$01$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Sorry..." tajne nagrywanie prywatnych rozmow jest..."
    Dalej piszesz bzdury.
    Czyich prywatnych rozmów?
    Bo swoje to możesz tajnie nagrywać jak ci się podoba.
    I nie tylko rozmowy - wizję też.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-11-18 20:03:45
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > Dalej piszesz bzdury.
    > Czyich prywatnych rozmów?
    > Bo swoje to możesz tajnie nagrywać jak ci się podoba.

    Co znaczy "swoje" ?