  • 1. Data: 2008-11-18 22:53:46
    Temat: Re: Radykalna zmiana
    Od: "MichaelData" <s...@n...com>

    "mkarwan" wydumał(a) w wiadomości ID news:gfv77p$7r9$1@news.interia.pl

    > Odnoszę wrażenie, ze masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
    > Skoro uważasz, ze popełniam przestępstwo i to od dłuższego czasu, to czemu
    > już dawno nie złożyłeś doniesienia do prokuratury?

    Jesteś mi obojętny. Staram się jedynie innym, może bardziej wrażliwym na Twoje
    podjudzanie, podżeganie, określić wyraźniej co masz na myśli, cytując wszelakie
    treści o żydach.

    > Powód jest prosty, twoje oskarżenia są bezpodstawne i ty dobrze o tym wiesz.

    Nie. Moje oskarżenia mają podstawę Twojej kilkuletniej działalności na grupach
    dyskusyjnych.

    > Zanim postawisz komuś zarzut zastanów się czy ma on jakiekolwiek podstawy.
    > Podane przez ciebie artykuły KK świadczą o tym, ze masz bardzo mgliste
    > pojęcie o kodeksie karnym.

    Spójrzmy zatem na wspomniane atykuły:

    art.18 KK

    § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, nakłania ją do tego.

    § 3. Odpowiada za pomocnictwo, kto w zamiarze, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, swoim zachowaniem ułatwia jego popełnienie, w szczególności
    dostarczając narzędzie, środek przewozu, _udzielając rady_ lub *informacji*;
    odpowiada za pomocnictwo także ten, kto wbrew prawnemu, szczególnemu obowiązkowi
    niedopuszczenia do popełnienia czynu zabronionego swoim zaniechaniem ułatwia
    innej osobie jego popełnienie.
    http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=474&nor
    m=18&lang=48&adate=20080118&head=0

    > To cię ośmiesza i pokazuje, że piszesz o czymś o czym masz tylko mgliste
    > pojęcie.

    Przeczytaj zatem przypisy w temacie : Usiłowanie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Usi%C5%82owanie i odnośne linki
    http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=474&nor
    m=13&lang=48&adate=20050124&head=0

    Drogi kolego, zacytowane artykuły mają idealne zastosowanie do artykułu 256 KK:

    "Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub
    nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych,
    wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze
    ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Oraz: art. 257 KK
    "Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej
    przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej
    bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."
    http://www.polskieustawy.com/norms.php?actid=474&nor
    m=256&lang=48&adate=20080114&head=0

    Zgodnie z konstytucją :
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19970780483

    > Skoro jesteśmy przy KK to zwracam ci uwagę, że piszesz nieprawdę mając na
    > celu pomówienie i znieważenie mnie.
    > Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione

    Nawet początkujący prawnik z łatwością bez specjalnych interpretacji wskaże
    jakie jest Twoje działanie i co ma na celu, mając do dyspozycji monogość
    materiału która wyszła z pod Twojej ręki ze szczególnym uwzględnieniem
    zajadłości jaką posiadadasz w stosunku do Żydów. Z wszelakiej treści którą
    załączasz pisząc o Żydach wynika jednoznacznie iż podżegasz do popełnienia
    przestępstwa z art 256 i 257 ze wskazanego art 18 KK § 2 i § 3 cytując na
    grupach (zaznaczam) DYSKUSYJNYCH celem dyskusji i sprowokowania do opinni
    mających na względzie wypowiedzi nienawistne, lżące naród
    żydowski(antysemityzm). Twoje lawirowanie i manipulacje, cytujące w nielicznych
    przypadkach inne dziedziny jest małym procentem do tego ile rzeczywiście i
    jakich treści (głównie o żydach) wysłałeś przez te kilka lat na grupy NEWS (
    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=mkarwa
    n+soc.culture.polish ) -
    jedna z grup, mierny procent ale jakże dobitny z tego co pozotało w google ale
    można z łatwością sięgnąć do bardziej obszernego archiwum google i nie tylko.
    Zastanów się nad tym bo w końcu się doigrasz...a z tego co cytują inni,
    wiarygodni psychicznie użytkownicy NEWS, skończysz jak Buzdygan czy Boukun
    :)...chociaż wydaje mi się że z większym hukiem :D

    P.S.
    Wiem że wielu już próbowało z Tobą iść w dysputy prawne, szkoda tylko że
    odpuścili, nie byli przygotowani technicznie (prawnie) i zabrakło im środków.
    Możliwe że to się jednak zmieni :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 2. Data: 2008-11-19 13:26:26
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichaelData" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    > Wiem że wielu już próbowało z Tobą iść w dysputy prawne, szkoda tylko że
    > odpuścili, nie byli przygotowani technicznie (prawnie) i zabrakło im
    > środków. Możliwe że to się jednak zmieni :)

    W wielu moich listach cytuję fragmenty informacji zamieszczonych na stronach
    internetowych - podaję zawsze źródło tych informacji.
    Chciałbyś zablokować te witryny i informacje tam zawarte?
    Dlaczego nie wystąpiłeś z takim wnioskiem do prokuratury?
    Powód jest prosty, nie znajdziesz podstaw prawnych uzasadniających tego
    rodzaju wniosek.

    Liczysz więc na to, ze przestraszę się tym co piszesz.
    Nie licz na to.
    W żadnym ze swoich listów nie łamię prawą.

    Gdyby było inaczej już dawno złożono by doniesienie do prokuratury.
    Ty byłbyś jednym z pierwszych.
    Nie zrobiłeś tego ponieważ wiesz, że nie łamię prawa i twoje zarzuty są
    całkowicie bezpodstawne.

    Po raz kolejny ośmieszyłeś się, powołując się na coś o czym masz tylko
    mgliste pojęcie.

    Skoro wskazujesz na konstytucję, to zwrócę ci uwagę na jej istotny fragment
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/1997/0483.htm
    Art. 54.
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania
    i rozpowszechniania informacji.
    2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie
    prasy
    są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania
    koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

    Od początku zastosowałeś klasyczny zabieg odejścia od tematu i atak na mnie
    jako autora wątku.
    Twoim celem jest odwrócenie uwagi od tematu zasadniczego.
    Masz w tym określony interes. Jesteś związany z apz.
    Linki do archiwum, pokazujące cię w tym towarzystwie.
    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/809983dee6f9573a?hl=pl
    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/8948e2170983a680?hl=pl

    Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że łamiesz prawo publicznie używając słów
    wulgarnych .
    Kodeks Wykroczeń http://bap-psp.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/71.12.114.
    htm
    Art. 141.
    Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub
    rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze ograniczenia
    wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.

  • 3. Data: 2008-11-21 20:15:04
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>